Kraay Geplaatst: 23 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 maart 2005 doet dat er dan toe het gaat erom dat jullie de screen raden. tuurlijk maakt dat uit als wij raden moet jij toch weten of we het goed hebben <_< en als wij het niet raden moet je natuurljk tips kunnen geven Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kraay Geplaatst: 24 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 maart 2005 (bewerkt) heb je misschien een tip? want er wordt niet meer veel geraden :huh: Edit: sorry voor het dubbelposten maar anders kijkt niemand ernaar Bewerkt: 24 maart 2005 door kraay Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lennert Geplaatst: 24 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 maart 2005 Niet dubbelposten. :rolleyes: Geen idee waar die screen is genomen. :blink: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kraay Geplaatst: 25 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 maart 2005 uhhm,is die henk_jan wel ooit online want, die tip komt nie echt of kijkt ie nooit bij media :angry: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ewoud Geplaatst: 25 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 maart 2005 Ik plaats dadelijl wel even een anderen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
henk_jan Geplaatst: 25 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 maart 2005 srry ben er weer hier is de tip: Los Santos, Big Smoke Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 26 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 26 maart 2005 srry ben er weer hier is de tip:Los Santos, Big Smoke Als het Idlewood niet is is het dan Los Flores? Daar is Big Smoke namelijk ook. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
henk_jan Geplaatst: 26 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 26 maart 2005 Goed Geraden!!!! Los Flores Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 26 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 26 maart 2005 Ik wil precies weten waar ik sta: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RTS Geplaatst: 26 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 26 maart 2005 Ik wil precies weten waar ik sta: Bij dat pleintje vlak bij het spoor, waar je die missie reuniting the families hebt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 26 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 26 maart 2005 Ik wil precies weten waar ik sta: Bij dat pleintje vlak bij het spoor, waar je die missie reuniting the families hebt. Kan je wat duidelijker zijn en de naam van het pleintje? En het gebouw? :rolleyes: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ewoud Geplaatst: 26 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 26 maart 2005 Hotel jefferson Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 26 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 26 maart 2005 Hotel jefferson Yep jij was het allerduidelijkste Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ewoud Geplaatst: 26 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 26 maart 2005 Waar o waar Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 26 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 26 maart 2005 is dat niet vlakbij Mad dogs Mansion? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.