Jump to content

[SA] Guess the Picture!

actros

Recommended Posts

• Reacties 1.5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Kraay

132

• Foreigner97

62

• Phoenyxar

60

• coz

55

Top Posters In This Topic

Posted Images

wie heeft hem goed ???? :) ik zei back o beyond als eerste maar kraay mag het uitmaken

ik vroeg perciese lokatie en ali r had het percies goed ;) vind je toch nie erg he?? :huh:

vind ik niet erg hoor maar het is raad de screenie en niet maak er een kaartje bij ;)

Delen op andere websites

wie heeft hem goed ???? :) ik zei back o beyond als eerste maar kraay mag het uitmaken

ik vroeg perciese lokatie en ali r had het percies goed ;) vind je toch nie erg he?? :huh:

vind ik niet erg hoor maar het is raad de screenie en niet maak er een kaartje bij ;)

weet je wat als ali r voor vrijdag 19.30 geen plaatje heeft geplaatst dan mag jij wel want het duurt wel lang met die ali <_<

Delen op andere websites

Sorry dat het zo lang duurde hier een screen, ik heb hem zelf niet gemaakt, dus ik weet niet precies waar het is, Jullie vast wel :lol: :

http://img181.exs.cx/my.php?loc=img181&ima...ge=loolg1fn.png

sorry dat je op de link moet klikken, maar het was een .bmp bestand, en ik had niet zin om het te veranderen in jpeg.

het is one en only china town

Delen op andere websites

idd het is in china town en het is het huis dat je daar kan kopen

@x-zero ik wil niet vervelend doen ofzo maar zou alsjeblieft niet alles willen quoten wat er in het berigt voor je staat het is vrij vervelend met lezen en dan hou je het forum/topic netjes

Bewerkt: door Mathiz
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...