X-Zero Geplaatst: 29 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 maart 2005 wie heeft hem goed ???? ik zei back o beyond als eerste maar kraay mag het uitmaken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kraay Geplaatst: 29 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 maart 2005 wie heeft hem goed ???? ik zei back o beyond als eerste maar kraay mag het uitmaken ik vroeg perciese lokatie en ali r had het percies goed vind je toch nie erg he?? :huh: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
X-Zero Geplaatst: 30 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 maart 2005 wie heeft hem goed ???? ik zei back o beyond als eerste maar kraay mag het uitmaken ik vroeg perciese lokatie en ali r had het percies goed vind je toch nie erg he?? :huh: vind ik niet erg hoor maar het is raad de screenie en niet maak er een kaartje bij Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kraay Geplaatst: 31 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 31 maart 2005 wie heeft hem goed ???? ik zei back o beyond als eerste maar kraay mag het uitmaken ik vroeg perciese lokatie en ali r had het percies goed vind je toch nie erg he?? :huh: vind ik niet erg hoor maar het is raad de screenie en niet maak er een kaartje bij weet je wat als ali r voor vrijdag 19.30 geen plaatje heeft geplaatst dan mag jij wel want het duurt wel lang met die ali <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Eli R Geplaatst: 1 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 april 2005 Sorry dat het zo lang duurde hier een screen, ik heb hem zelf niet gemaakt, dus ik weet niet precies waar het is, Jullie vast wel :lol: : http://img181.exs.cx/my.php?loc=img181&ima...ge=loolg1fn.png sorry dat je op de link moet klikken, maar het was een .bmp bestand, en ik had niet zin om het te veranderen in jpeg. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
X-Zero Geplaatst: 1 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 april 2005 Sorry dat het zo lang duurde hier een screen, ik heb hem zelf niet gemaakt, dus ik weet niet precies waar het is, Jullie vast wel :lol: :http://img181.exs.cx/my.php?loc=img181&ima...ge=loolg1fn.png sorry dat je op de link moet klikken, maar het was een .bmp bestand, en ik had niet zin om het te veranderen in jpeg. het is one en only china town Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mathiz Geplaatst: 1 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 april 2005 (bewerkt) idd het is in china town en het is het huis dat je daar kan kopen @x-zero ik wil niet vervelend doen ofzo maar zou alsjeblieft niet alles willen quoten wat er in het berigt voor je staat het is vrij vervelend met lezen en dan hou je het forum/topic netjes Bewerkt: 1 april 2005 door Mathiz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Eli R Geplaatst: 2 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 april 2005 Mathiz had hem helemaal goed, Zero-x niet, die zei alleen china town, dat is niet zo, het is het save-house in china town, dus Mathiz, u mag nu Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mathiz Geplaatst: 2 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 april 2005 (bewerkt) dankje ali deze moet niet al te moeilijk zijn dacht ik zo Bewerkt: 2 april 2005 door Mathiz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 2 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 april 2005 Las Payasadas? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mathiz Geplaatst: 2 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 april 2005 jammer maar helaas het is fout Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Godfather Geplaatst: 2 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 april 2005 Las Barrancas.....the Smoking beef grill Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mathiz Geplaatst: 2 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 april 2005 ja dat is goed jij mag nu Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Godfather Geplaatst: 2 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 april 2005 waar sta ik PRECIES! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mathiz Geplaatst: 2 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 april 2005 (bewerkt) in prickel prine precieser kan tog niet Bewerkt: 2 april 2005 door Mathiz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.