Flame^ Geplaatst: 6 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 april 2005 idd, dat is het jefferson hotel . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Godfather Geplaatst: 6 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 april 2005 als jij wil mag jij volgende plaatsen...ben nu met iets anders bezig Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 6 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 april 2005 hij is goed (komt ie dan he) :lol: Dicht in de buurt staat er een gebouw. Daar wil ik de naam van weten. Hey vieze dief dat je bent :lol: :lol: Deze foto heb ik ooit gemaakt. Hahaha. The Godfather heeft hem goed. Want daar heb ik hem ook gemaakt. PS: Ik vind het helemaal niet erg als je mijn foto's gebruikt. Vind ik alleen maar leuk. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 7 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 april 2005 @Mazzeltje: :wub: Als The Godfather het druk heeft mag Wesley de nieuwe posten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mathiz Geplaatst: 7 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 april 2005 Als The Godfather het druk heeft mag Wesley de nieuwe posten. je bedoeld big smoke B) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flame^ Geplaatst: 7 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 april 2005 Ik zou wel willen maar ik heb geen flauw idee hoe ik screenshots moet maken :huh: . (ben redelijk nieuw hier) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mathiz Geplaatst: 7 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 april 2005 Ik zou wel willen maar ik heb geen flauw idee hoe ik screenshots moet maken :huh: . (ben redelijk nieuw hier) redelijk :huh: je hebt nu nog maar 3 posts maar dat terzijde je knt ook een screenshot van ergens anders van internet helen als je er zelf geen kan maken of je vraagd aan iemand dioe dat wel kan of die dat dan wil doen voor jou :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flame^ Geplaatst: 7 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 april 2005 (bewerkt) Ik zal straks/morgen wel even op het internet gaan rondkijken . Ik post dan een dan wel een screen . Edit: hoe krijg ik een screen op de site? :huh:. Gewoon de URL intoetsen of iets anders? Bewerkt: 7 april 2005 door Big Smoke Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ewoud Geplaatst: 8 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 april 2005 (bewerkt) Zo dus [IMG=http://www.desite.nl/jouwplaatje.jpg ] Bewerkt: 8 april 2005 door ewoud Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flame^ Geplaatst: 8 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 april 2005 (bewerkt) Ok . Plaats vanavond een plaatje . Hier is het plaatje: Bewerkt: 9 april 2005 door Big Smoke Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
X-Zero Geplaatst: 9 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 april 2005 het is de clowns pocket Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flame^ Geplaatst: 9 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 april 2005 Dat klopt . Was volgens mij ook niet al te moeilijk . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
X-Zero Geplaatst: 9 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 april 2005 ik zal wel een nieuwe plaatsen maar wordt een moeilijke hier een sig voor big smoke Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
X-Zero Geplaatst: 10 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 april 2005 (bewerkt) aaaaarrrrrggghhh:crying: :crying: ik wou gisteren spelen per ongeluk cd laten vallen nu doet hij het niet meer :crying: :crying: ewoud jij mag een nieuwe plaatsen shit dubbel gepost Bewerkt: 10 april 2005 door X-Zero Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommy_Nightmare_Smith Geplaatst: 10 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 april 2005 Hoeft niet per se een krasje te zijn, gewoon ff met een droog doekje de cd schoon maken, waarschijnlijk zit er vuil op. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.