Mathiz Geplaatst: 14 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 april 2005 (bewerkt) Bewerkt: 14 april 2005 door Mathiz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Froop Geplaatst: 14 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 april 2005 Je moet toch een antwoord posten met het gebied en niet de hele tijd met een kaartje? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mathiz Geplaatst: 14 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 april 2005 op het kaartje staat tog het gebied <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kraay Geplaatst: 14 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 april 2005 nee hoor, ga maar is kijken hij is toch echt waar ik zei Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Aloyz Geplaatst: 14 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 april 2005 (bewerkt) Mathiz heeft het goed ! Bewerkt: 14 april 2005 door Aloyz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
azert Geplaatst: 14 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 april 2005 volgende foto??? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kraay Geplaatst: 14 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 april 2005 (bewerkt) Mathiz heeft het goed ! Heb jij san andreas wel??? <_< moet je toch maar is hier kijken <_< en dan zie je duidelijk dat ik gelijk heb <_< :angry: bedrieger :angry: Bewerkt: 14 april 2005 door kraay Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Froop Geplaatst: 14 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 april 2005 op het kaartje staat tog het gebied <_< Hoe het gebied heet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kraay Geplaatst: 14 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 april 2005 op het kaartje staat tog het gebied <_< Hoe het gebied heet maakt het dan iets uit? als het maar geraden word en ze moeten natuurlijk eerlijk antwoord geven <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mathiz Geplaatst: 14 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 april 2005 sorry kraay het spijt me vergeef me maar jij had gelijk ik had hem omgedraait met de ammunation dus mag jij een foto plaatsen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kraay Geplaatst: 14 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 april 2005 (bewerkt) sorry kraay het spijt me vergeef me maar jij had gelijk ik had hem omgedraait met de ammunation dus mag jij een foto plaatsen geeft niet fouten zijn menselijk :lol: ik zal morguh dees bericht editten met een foto als ik teminste een moeilijke plek kan vinden B) Edit: raden maar ik heb veel geld hé Bewerkt: 15 april 2005 door kraay Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mathiz Geplaatst: 15 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 april 2005 ik heb veel geld hé ja inderdaad je hebt wel $11.000 maar de foto is volgens mij genomen in las colinas Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mister Fuji Geplaatst: 15 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 april 2005 hierzo ergens Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kraay Geplaatst: 15 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 april 2005 hierzo ergens goed zo :blink: jij bent de volgende Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mister Fuji Geplaatst: 15 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 april 2005 een makkelijke weer (wanneer de pcversie komt, zal ik eens wat moeilijker gaan psoten) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.