Tommy_Nightmare_Smith Geplaatst: 15 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 april 2005 Jizzy's Pooier Paleis, of hoe dat ook mag heten in Battery Point onder de Gant Bridge. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 15 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 april 2005 een makkelijke weer (wanneer de pcversie komt, zal ik eens wat moeilijker gaan psoten) The Pleasure Domes Club Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mister Fuji Geplaatst: 17 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 april 2005 Tommy_Nightmare_Smith had de plek als eerste goed en is dus (denk ik) aan de beurt (tenzij je de naam perfect moet geven, dan Dragonmaster maar ik vind de eerste goed) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommy_Nightmare_Smith Geplaatst: 17 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 april 2005 Nou, deze moet toch niet zo moeilijk zijn. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 17 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 april 2005 (bewerkt) schuin tegenover Grove street, schuin de straat over Bij de kruising waar denise woont Bewerkt: 17 april 2005 door Romero Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Zapp Geplaatst: 17 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 april 2005 In los santos dicht bij je huis en bij het huis van je vriendin. Daar zowat tegenover de Gym. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommy_Nightmare_Smith Geplaatst: 18 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 april 2005 Beide hebben het goed, beide heren hebben op hetzelfde tijdstip gepost, alleen was Romero het eerst, de beurt is dus aan hem. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 18 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 april 2005 Oke de plaats is al voldoende: Thanx to Mazzeltje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Roxx0rz Geplaatst: 18 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 april 2005 ergens in de buurt bij cluckin' bell? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bjorn13 Geplaatst: 18 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 april 2005 mmm dat is kort bij waar je toen die mision moest doen met KATALINA kort bij een safe house Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 18 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 april 2005 (bewerkt) de plaats wil ik weten, de locatie de...Den haag is ook een locatie hier is het dus geschoten in......... @ Kraay: Correct jouw antwoord is correct Bewerkt: 18 april 2005 door Romero Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kraay Geplaatst: 18 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 april 2005 (bewerkt) angel pine? oke hier is de volgende niet zo heel moeilijk B) Bewerkt: 18 april 2005 door kraay Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 18 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 april 2005 Is het volgens mij bij het Stadion bij San Fiero. :unsure: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kraay Geplaatst: 19 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 april 2005 Is het volgens mij bij het Stadion bij San Fiero. :unsure: nee Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mr.Boss Geplaatst: 19 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 april 2005 ergens achter de driving school Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.