Mazzeltje Geplaatst: 19 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 april 2005 Het is wel in San Fiero. Dat weet ik haast wel zeker. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kraay Geplaatst: 19 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 april 2005 ergens achter de driving school nee, ook al niet wist niet dat ie zo moeilijk was :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Timotees Geplaatst: 19 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 april 2005 geef's een hint... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kraay Geplaatst: 19 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 april 2005 geef's een hint... nou al :o nou oke, ik heb pas een stuk of 5 missies gedaan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 19 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 april 2005 (bewerkt) Is het bij de Stadion in Los Santos dan.? :unsure: Bewerkt: 19 april 2005 door Mazzeltje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kraay Geplaatst: 19 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 april 2005 Is het bij de Stadion in Los Santos dan.? :unsure: jij met je stadium <_< nee ook fout Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mr.Boss Geplaatst: 19 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 april 2005 (bewerkt) net voor maddogs crip Bewerkt: 19 april 2005 door maartenmensen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kraay Geplaatst: 19 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 april 2005 dan is het de trucker missies ?? hoe bedoel je ?? bedoel je waar je de trucker missies kunt doen? als je dat bedoelt is het fout want ik kan nog niet naar wereld 2 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kraay Geplaatst: 19 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 april 2005 net voor maddogs crip nee ook al niet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 19 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 april 2005 Het strand genaamd Verona Beach Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kraay Geplaatst: 19 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 april 2005 Het strand genaamd Verona Beach nee, ik heb misschien maar 5 missie's gedaan <_< maar dat betekend niet dat dat ik alleen maar IN los santos kan daar buiten liggen nog veel boerderijen en landweggetjes Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kraay Geplaatst: 29 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 april 2005 Calton Heights, San Fierro gaat hij nog een plaatje plaatsen?? :angry: of is dat zoiemand die een dag op het forum is en dan vergeet dat het bestaat <_< ik w8 met smart Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flame^ Geplaatst: 29 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 april 2005 Calton Heights, San Fierro gaat hij nog een plaatje plaatsen?? :angry: of is dat zoiemand die een dag op het forum is en dan vergeet dat het bestaat <_< ik w8 met smart Ik ook! Ik kan eventueel ook nog een andere plaatsen mocht hij niet reageren Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kraay Geplaatst: 29 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 april 2005 Calton Heights, San Fierro gaat hij nog een plaatje plaatsen?? :angry: of is dat zoiemand die een dag op het forum is en dan vergeet dat het bestaat <_< ik w8 met smart Ik ook! Ik kan eventueel ook nog een andere plaatsen mocht hij niet reageren tja, van mij mag je het doen...maar of die tommy het daar mee eens is?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flame^ Geplaatst: 29 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 april 2005 Calton Heights, San Fierro gaat hij nog een plaatje plaatsen?? :angry: of is dat zoiemand die een dag op het forum is en dan vergeet dat het bestaat <_< ik w8 met smart Ik ook! Ik kan eventueel ook nog een andere plaatsen mocht hij niet reageren tja, van mij mag je het doen...maar of die tommy het daar mee eens is?? We wachten wel af... Anders post iemand anders hem. (ik ben nl. vanaf morgen 2 weken weg ) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.