Jump to content

[SA] Guess the Picture!


actros

Recommended Posts

geef maar aan op de map dat is handiger want je kan ook gewoon iets zeggen bijv. blueberry want je herkent die omgeving maar je weet niet precies waar het is daarom  ;)

ik zegt toch het is in littlemexico want daar zijn al die mannetjes van

Varrios Los Aztecas. ;)

hij vraagt of je het wil aangeven op de map, gewoon een simpele vraag, nou er niet omheen draaien, hij wil dat je het aangeeft op de map ;)

ow sorry ik begreep hem niet want ik dacht dat hij niet wist wat ik bedoelde. ;)

en hoe doe je dat aanwijzen op een kaart?

Bewerkt: door jack456
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 1.5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Kraay

    132

  • Foreigner97

    62

  • Phoenyxar

    60

  • coz

    55

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik zegt toch het is in Little Mexico, want daar zijn al die mannetjes van Varrios Los Aztecas. ;)

En die lopen ook in El Corona, ben er zelf voorstander van het op de faq-map aan te geven, dat maakt het duidelijker. Vooral omdat straten in SA geen namen hebben.

Link to comment
Delen op andere websites

ow sorry ik begreep hem niet want ik dacht dat hij niet wist wat ik bedoelde. ;)

en hoe doe je dat aanwijzen op een kaart?

gewoon kaart opslaan, en dan met paint of een ander tekenprogramma een pijl, punt, of kring zetten ;)

Link to comment
Delen op andere websites

geef maar aan op de map dat is handiger want je kan ook gewoon iets zeggen bijv. blueberry want je herkent die omgeving maar je weet niet precies waar het is daarom ;)

je klikt op map in het quote berichtje boven dit berichtje je klik met rechtermuisknop op de map, kopieren, start een paint of fotoshop programma, klik dan op nieuw en plak je de map , knip een stukje uit waar je denkt waar het ligt. vervolgens geef je de plaats aan waar de screenshot genomen is bijv. met een rode punt. je slaat het op als een jpg en maak er een Url van bij een speciale site je dan plaats je de url tussen de [/img] als het goed is heb je nu een stukje map gepost. vervolgens kan ik beoordelen of de locatie goed is ;)

Link to comment
Delen op andere websites

geef maar aan op de map dat is handiger want je kan ook gewoon iets zeggen bijv. blueberry want je herkent die omgeving maar je weet niet precies waar het is daarom  ;)

je klikt op map in het quote berichtje boven dit berichtje je klik met rechtermuisknop op de map, kopieren, start een paint of fotoshop programma, klik dan op nieuw en plak je de map , knip een stukje uit waar je denkt waar het ligt. vervolgens geef je de plaats aan waar de screenshot genomen is bijv. met een rode punt. je slaat het op als een jpg en maak er een Url van bij een speciale site je dan plaats je de url tussen de [/img] als het goed is heb je nu een stukje map gepost. vervolgens kan ik beoordelen of de locatie goed is ;)

ja idd zo moet het denk ik

Link to comment
Delen op andere websites

geef maar aan op de map dat is handiger want je kan ook gewoon iets zeggen bijv. blueberry want je herkent die omgeving maar je weet niet precies waar het is daarom  ;)

je klikt op map in het quote berichtje boven dit berichtje je klik met rechtermuisknop op de map, kopieren, start een paint of fotoshop programma, klik dan op nieuw en plak je de map , knip een stukje uit waar je denkt waar het ligt. vervolgens geef je de plaats aan waar de screenshot genomen is bijv. met een rode punt. je slaat het op als een jpg en maak er een Url van bij een speciale site je dan plaats je de url tussen de [/img] als het goed is heb je nu een stukje map gepost. vervolgens kan ik beoordelen of de locatie goed is ;)

ok ik snap het ik gelijk het proberen dus even geduld hebben.

Link to comment
Delen op andere websites

sorry dat het zo laat is maar hier komt ie dan ;)

sapicture4us.th.jpg

ik hoop niet temoeilijk :rolleyes:

de ingang van de airport in san fiero?

waarom heb je die radar zwartgemaakt, je maakt het dan toch zo moeilijk :(:D

Bewerkt: door fatty owl
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...