jack456 Geplaatst: 7 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 mei 2005 (bewerkt) geef maar aan op de map dat is handiger want je kan ook gewoon iets zeggen bijv. blueberry want je herkent die omgeving maar je weet niet precies waar het is daarom ik zegt toch het is in littlemexico want daar zijn al die mannetjes van Varrios Los Aztecas. hij vraagt of je het wil aangeven op de map, gewoon een simpele vraag, nou er niet omheen draaien, hij wil dat je het aangeeft op de map ow sorry ik begreep hem niet want ik dacht dat hij niet wist wat ik bedoelde. en hoe doe je dat aanwijzen op een kaart? Bewerkt: 7 mei 2005 door jack456 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommy_Nightmare_Smith Geplaatst: 7 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 mei 2005 Ik zegt toch het is in Little Mexico, want daar zijn al die mannetjes van Varrios Los Aztecas. En die lopen ook in El Corona, ben er zelf voorstander van het op de faq-map aan te geven, dat maakt het duidelijker. Vooral omdat straten in SA geen namen hebben. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
david Geplaatst: 7 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 mei 2005 ik doe da gwn op mijn manier , ge neemt de kaart op gtagamers.nl bij plattegronden en ga kopieert da nor paint en daar kunde da dan aanwijze he Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jack456 Geplaatst: 7 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 mei 2005 ik doe da gwn op mijn manier , ge neemt de kaart op gtagamers.nl bij plattegronden en ga kopieert da nor paint en daar kunde da dan aanwijze he waar staat nor paint? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sephiroth Geplaatst: 7 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 mei 2005 Gewoon Paint bedoelt hij Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jack456 Geplaatst: 7 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 mei 2005 Gewoon Paint bedoelt hij ja dat bedoel ik waar staat dat? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kraay Geplaatst: 7 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 mei 2005 ow sorry ik begreep hem niet want ik dacht dat hij niet wist wat ik bedoelde. en hoe doe je dat aanwijzen op een kaart? gewoon kaart opslaan, en dan met paint of een ander tekenprogramma een pijl, punt, of kring zetten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Biohazard1990yakuza Geplaatst: 7 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 mei 2005 geef maar aan op de map dat is handiger want je kan ook gewoon iets zeggen bijv. blueberry want je herkent die omgeving maar je weet niet precies waar het is daarom je klikt op map in het quote berichtje boven dit berichtje je klik met rechtermuisknop op de map, kopieren, start een paint of fotoshop programma, klik dan op nieuw en plak je de map , knip een stukje uit waar je denkt waar het ligt. vervolgens geef je de plaats aan waar de screenshot genomen is bijv. met een rode punt. je slaat het op als een jpg en maak er een Url van bij een speciale site je dan plaats je de url tussen de [/img] als het goed is heb je nu een stukje map gepost. vervolgens kan ik beoordelen of de locatie goed is Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
david Geplaatst: 7 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 mei 2005 geef maar aan op de map dat is handiger want je kan ook gewoon iets zeggen bijv. blueberry want je herkent die omgeving maar je weet niet precies waar het is daarom je klikt op map in het quote berichtje boven dit berichtje je klik met rechtermuisknop op de map, kopieren, start een paint of fotoshop programma, klik dan op nieuw en plak je de map , knip een stukje uit waar je denkt waar het ligt. vervolgens geef je de plaats aan waar de screenshot genomen is bijv. met een rode punt. je slaat het op als een jpg en maak er een Url van bij een speciale site je dan plaats je de url tussen de [/img] als het goed is heb je nu een stukje map gepost. vervolgens kan ik beoordelen of de locatie goed is ja idd zo moet het denk ik Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jack456 Geplaatst: 7 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 mei 2005 geef maar aan op de map dat is handiger want je kan ook gewoon iets zeggen bijv. blueberry want je herkent die omgeving maar je weet niet precies waar het is daarom je klikt op map in het quote berichtje boven dit berichtje je klik met rechtermuisknop op de map, kopieren, start een paint of fotoshop programma, klik dan op nieuw en plak je de map , knip een stukje uit waar je denkt waar het ligt. vervolgens geef je de plaats aan waar de screenshot genomen is bijv. met een rode punt. je slaat het op als een jpg en maak er een Url van bij een speciale site je dan plaats je de url tussen de [/img] als het goed is heb je nu een stukje map gepost. vervolgens kan ik beoordelen of de locatie goed is ok ik snap het ik gelijk het proberen dus even geduld hebben. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kraay Geplaatst: 8 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 mei 2005 daar is het volgens mij :unsure: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Biohazard1990yakuza Geplaatst: 14 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 mei 2005 sorry voor de late reactie maar de locatie die kraay heeft aangegeven is goed Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kraay Geplaatst: 21 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 mei 2005 sorry dat het zo laat is maar hier komt ie dan ik hoop niet temoeilijk :rolleyes: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
fatty owl Geplaatst: 21 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 mei 2005 (bewerkt) sorry dat het zo laat is maar hier komt ie dan ik hoop niet temoeilijk :rolleyes: de ingang van de airport in san fiero? waarom heb je die radar zwartgemaakt, je maakt het dan toch zo moeilijk Bewerkt: 21 mei 2005 door fatty owl Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kraay Geplaatst: 21 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 mei 2005 de ingang van de airport in san fiero? nope, kijk op de borden welke plaatsnamen eropstaan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.