J3lluh Geplaatst: 16 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 juni 2005 Das makkelijk, het pompstation in Las Venturas... Kun je zien aan de LVPD (Las Venturas Police Department) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Spacecraft Geplaatst: 16 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 juni 2005 Das makkelijk, het pompstation in Las Venturas... Kun je zien aan de LVPD (Las Venturas Police Department) Haha ik wist dat mensen er naar gingen kijken.. Maar het is dus niet in LV :lol: Gewoon ff in LV zo'n politiewagen gehaald en ergens anders heen gereden :lol: Alle gegeven locatie's zijn onjuist.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bigG Geplaatst: 17 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 juni 2005 kan je niet een tip geven ik weet het ook niet meer en het topic lag 12 dagen stil maar ik zal zo ff zoeken in badland A :unsure: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 17 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 juni 2005 @ BMW? Is dat niet in Dillymore?.. Lijkt er namelijk verschrikkelijk veel op. Alle benzinestations lijken op elkaar. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bigG Geplaatst: 17 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 juni 2005 (bewerkt) dit is hem(als je wilt plaats ik een ingame screen) bij het puntje van de playerposition ding Bewerkt: 17 juni 2005 door marty Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Spacecraft Geplaatst: 17 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 juni 2005 dit is hem(als je wilt plaats ik een ingame screen)bij het puntje van de playerposition ding Jep Marty, dat was hem. Voor jou de volgende B) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bigG Geplaatst: 17 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 juni 2005 sorry dat ik laad reageer ik namelijk al een screen alleen mijn email doet het niet ik wil de preciese plek! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Spacecraft Geplaatst: 17 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 juni 2005 Hmm volgens mij heb ik daar gisteren nog rondgereden.. B) Is het toevallig hier ( El Quebrados ) ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bigG Geplaatst: 17 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 juni 2005 nop das fout Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
david Geplaatst: 17 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 juni 2005 (bewerkt) ik weet et zijn volges mij, maar hoe kan ik men afbeelding hier opzetten, ik heb ze in paint aangeduid, en dan opgeslagen in men map met afbeeldingen maar hoe zet ik ze hier? edit: anders zeg ik het met woorden: de baan van area51, daar linksboven zijn witte kotjes, is het daar? Bewerkt: 17 juni 2005 door david Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bigG Geplaatst: 17 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 juni 2005 (bewerkt) je moet ze uploaden bij www.imageshack.us en dan de url tussen de img dingen zetten en nee dat is fout edit: als julie een tip nodig hebben zeggen julie het maar Bewerkt: 18 juni 2005 door marty Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
david Geplaatst: 18 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 juni 2005 is het in san fierro? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bigG Geplaatst: 19 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 juni 2005 je moet een preciese plek zeggen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
david Geplaatst: 19 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 juni 2005 ja k, maar ik vroeg een tip he , maar ik weet het niet, en als ik zou gokken zou ik zeggen bij dat bijge veld, waar er ook een mower (grasmaaier) staat Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bigG Geplaatst: 19 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 juni 2005 kan je het met een kaartje aangeven? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.