david Geplaatst: 19 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 juni 2005 (bewerkt) is het hier? sry voor het onvolledig scherm B) Bewerkt: 19 juni 2005 door david Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bigG Geplaatst: 19 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 juni 2005 das ook fout Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Synchro Geplaatst: 19 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 juni 2005 Geef dan is een Tip! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bigG Geplaatst: 20 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 juni 2005 het ligt in het noordelijke gebied (dus als je de kaart precies door het midden deelt het bovenste stuk) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
kortman_8 Geplaatst: 20 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 juni 2005 het ligt in het noordelijke gebied (dus als je de kaart precies door het midden deelt het bovenste stuk) daar was ik ook al acher gekomen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jowx Geplaatst: 20 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 juni 2005 het ligt in het noordelijke gebied (dus als je de kaart precies door het midden deelt het bovenste stuk) daar was ik ook al acher gekomen leuk voor je maar daar heeft niemand wat aan <_< @marty: kan je het noordelijke gebied ook in 2 stukken splitsen zodat er nog maar 1/4 van de kaart overblijft B.V.D. :lol: :rolleyes: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bigG Geplaatst: 20 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 juni 2005 dan word het wel erg makelijk maarja het kan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jowx Geplaatst: 20 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 juni 2005 dan word het wel erg makelijk maarja het kan dat is waar... maar het kan misschien als hij over 24 uur nog niet gevonden is Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bigG Geplaatst: 20 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 juni 2005 met die vorige van BMW was hij ook na 12 dagen niet gevonden en toen vond ik hem ook opeens zonder tips Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jowx Geplaatst: 20 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 juni 2005 met die vorige van BMW was hij ook na 12 dagen niet gevonden en toen vond ik hem ook opeens zonder tips ik zal hem vannacht gaan zoeken :lol: ik nog helemaal niet gezocht ik vind hem wel... morgen staat de map met locatie hier Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
david Geplaatst: 22 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 juni 2005 het is ondetussen al overmorgen :rolleyes: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jowx Geplaatst: 22 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 juni 2005 (bewerkt) het is ondetussen al overmorgen :rolleyes: ja, weet ik :lol: maar ik heb hem denk ik: map is dat waar het is? :rolleyes: Bewerkt: 22 juni 2005 door jowx Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bigG Geplaatst: 22 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 juni 2005 en dat is......................fout jamr maar helaas Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jowx Geplaatst: 22 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 juni 2005 en dat is......................fout jamr maar helaas ok ik heb nog niet gezocht maar ik kwam er toevallig langs en dacht laat ik het maar proberen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bigG Geplaatst: 23 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 juni 2005 het is inmiddels 6 dagen geleden dat ik hem geplaatst hep als hij te moeilijk is moeten jullie het zeggen dan geef ik een tip Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.