Kraay Geplaatst: 23 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 juni 2005 dan zou ik graag een tip horen....heb heel de woestijn al afgezocht <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ewoud Geplaatst: 23 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 juni 2005 Marty geef maar een hint. Begin sterk me twijfels bij dit topic te krijgen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gangster28 Geplaatst: 23 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 juni 2005 sorry dat ik laad reageer ik namelijk al een screen alleen mijn email doet het niet ik wil de preciese plek! is dat niet hier? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bigG Geplaatst: 23 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 juni 2005 (bewerkt) hier ligt het in @gangster28 dat is nie egt precies Bewerkt: 23 juni 2005 door marty Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gangster28 Geplaatst: 23 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 juni 2005 die groene is die nieuwe die rode was van net. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bigG Geplaatst: 23 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 juni 2005 nog een tip die rode zit er meer in de buurt dan die groene Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kraay Geplaatst: 23 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 juni 2005 is dit het: het lijkt er heel veel op.... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bigG Geplaatst: 23 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 juni 2005 en we hebben een winnaar genaamt kraay gefeliciteerd Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
david Geplaatst: 23 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 juni 2005 (bewerkt) we wachten op een nieuwe :rolleyes: <_< Edit door Exabyte: Geduld Bewerkt: 23 juni 2005 door Exabyte Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kraay Geplaatst: 25 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2005 (bewerkt) De nieuwe: En het lijkt mij wel leuk om het iets moeilijker te maken . dus stel ik een iets moeilijkere vraag: zoals je ziet sta ik op een soort parcour, bij dat parcour staan paaltjes waar je tussen door moet rijden, ik wil weten waar het eerste paaltje staat en het laatste paaltje(geef met een rode punt aan waar het begint en met een blauwe punt aan waar het eindigt) @SayHello!: lees eerst is wat ik erbij getypt heb... <_< Dus gewoon een kaartje maken...Met die 2 stippen erop die ik vroeg <_< Bewerkt: 25 juni 2005 door kraay Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dri3s Geplaatst: 25 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2005 (bewerkt) Vlakbij/op de Mount Chalaid. Bewerkt: 25 juni 2005 door SayHello! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kraay Geplaatst: 25 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2005 (bewerkt) @SayHello!: wat snap je nou niet :blink: . Zo onduidelijk heb ik het ook weer niet uitgelegd. Dus nog een keer voor jou: Maak een kaart met een RODE punt waar de eerste 2paaltjes staan EN een BLAUWE punt waar de laatste 2 paaltjes staan. Zo duidelijk genoeg :rolleyes: ?!? @SayHello(hieronder): geeft niet Maar doe dat de volgende keer wel, om misverstanden te voorkomen... Bewerkt: 25 juni 2005 door kraay Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dri3s Geplaatst: 25 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2005 Srr hoor kraay, ik had helemaal niet gekeken naar je uitleg. :unsure: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ikkes Geplaatst: 28 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 juni 2005 (bewerkt) zonde dat zo een leuke topic dood gaat. ik ga maar proberen om hem weer levend te maken hier komt ie: Bewerkt: 28 juni 2005 door ikkes Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bigG Geplaatst: 28 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 juni 2005 moet je niet eerst toestemming vragen aan kraay of je een niewe mag posten? en trouwens jou plaatje is veel te groot. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.