bigG Geplaatst: 8 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 juli 2005 heb je een kaart? <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kraay Geplaatst: 8 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 juli 2005 heb je een kaart? <_< omdat jij het bent <_< . gebruik de volgende keer google. of kijk op gtagames.nl Hier de kaart . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bigG Geplaatst: 8 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 juli 2005 ik bedoel dat hij geen kaart had (dus ik vroeg aan hem of hij een kaart met darop die stippen kon geven) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jornt Geplaatst: 8 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 juli 2005 uuuh nope sorry Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jornt Geplaatst: 8 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 juli 2005 ha jawel, hier ik wist niet meer precies waar die kerel is , maar volgens mij is het op 1 van die 2 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kraay Geplaatst: 8 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 juli 2005 Nope, is ook fout . Ik hoef alleen maar te weten waar dat parcour licht. alleen maar dat. niet de zandwegen erbij. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 8 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 juli 2005 Ik denk dat ik het goed heb. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kraay Geplaatst: 8 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 juli 2005 Dragonmaster is de winnaar . Eindelijk iemand die het snapt :lol: . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 8 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 juli 2005 Oke dit is dan de nieuwe foto. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tha CheatMaster Geplaatst: 8 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 juli 2005 Nope, is ook fout .Ik hoef alleen maar te weten waar dat parcour licht. alleen maar dat. niet de zandwegen erbij. Dus als ik nu zeg: Op de Mount Chilliad, dan heb ik het goed? :o Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kraay Geplaatst: 8 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 juli 2005 Dus als ik nu zeg: Op de Mount Chilliad, dan heb ik het goed? :o NEEEEEEEE, als je mijn uitleg leest dan zie je wat je moet doen <_< . Dus ik hoef alleen maar te weten waar de eerste 2paaltjes staan van dat parcour en de laatste 2. en dat is dus geen zandpad(teminste staat niet op de kaart). dus dan had je het helemaal fout...Maar Dragonmaster heeft het nou goed geraden. Dus ONTOPIC . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tha CheatMaster Geplaatst: 8 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 juli 2005 In Flint County met de Missie: Are You Going To San Fierro? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flame^ Geplaatst: 8 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 juli 2005 (bewerkt) Daar waar dat rode cursor ding staat. @gertjue volgens mij moet je wel een kaartje ofzo geven, want anders is het wel heel makkelijk :huh: . Bewerkt: 8 juli 2005 door Big Smoke Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 8 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 juli 2005 @gertjeu: Fout @Big Smoke: Jij mag Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flame^ Geplaatst: 8 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 juli 2005 dit is de nieuwe . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.