Ikkes Geplaatst: 14 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 juli 2005 Need to say more? ja en en niet te vergeten de naam: Red County, Palomino creek. brug over Fisher's lagoon Waarom zou ik er een kaart bij moeten doen? MClaw heeft dit ook niet gedaan toen hij antwoordt gaf. Ik geef net zoals hem een screen vanaf het punt waar hij staat. Waarom zou ik er dan nog een kaart bij zetten :blink: ? oke jij wint. maar ik zelf vind een completer antwoord altijd beter(ik kan er niets aan doen maar ik ben soms een perfectionist <_< ). maar als jij er anders over denk vind ik het best. ik wil heus geen ruzie hoor. maar als mclaw reageert kan ik niet wachten op je vraag :rolleyes: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 14 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 juli 2005 Kinders.. Speeltijd is om. Nu weer ontopic. @ Big Smoke: Jouw beurt! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flame^ Geplaatst: 15 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 juli 2005 Waar staat dit huis? A.u.b met kaartje of plaatje . allebei mag natuurlijk ook. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mister Fuji Geplaatst: 16 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 juli 2005 Het is genomen in dat stadje ten noorden van San Fierro waarvan ik de naam telkens vergeet. Hij moet wel goed zijn, dus hier de volgende post. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flame^ Geplaatst: 16 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 juli 2005 (bewerkt) Ja, hij is idd goed. Ligt het misschien hier, bij het rode stipje: Edit: Jammer, mis gegokt . Bewerkt: 16 juli 2005 door Big Smoke Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mister Fuji Geplaatst: 16 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 juli 2005 Nee, daar staan enkel een blauwe stacaravan en een eenzaam boerderijtje. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Synchro Geplaatst: 16 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 juli 2005 Heb je je daar ergens verstopt? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big Boss Geplaatst: 16 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 juli 2005 (bewerkt) ergens in Badlands, bij die toren met de afgebroken ladder, maar waar is dat nu weer? dillimore? edit:@ Synchro: wat ben jij getatoeëerd zeg! B) Bewerkt: 16 juli 2005 door GTA-lover Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dri3s Geplaatst: 16 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 juli 2005 Het is in "Hilltop Farm"! (Red County) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ikkes Geplaatst: 16 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 juli 2005 (bewerkt) hmmz..... sayhello is me voor heb je hem en post je hem en zie je tot je grote spijt dat iemand je voor is wacht is volgens mij klopt dat helemaal niet :blink: ik ga nu even veder zoeken Bewerkt: 16 juli 2005 door ikkes Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mister Fuji Geplaatst: 17 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 juli 2005 4 Maal 'nee', helaas beste mensen, zoekt u verder. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ikkes Geplaatst: 17 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 juli 2005 kan je een hint geven want ik kom er niet uit bij voorbaat dank :rolleyes: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Giorgo Geplaatst: 17 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 juli 2005 (bewerkt) Is het bij het dorp 'the farm' ergens in red county 200ste bericht Bewerkt: 17 juli 2005 door chaos-power Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dri3s Geplaatst: 17 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 juli 2005 Dit is toch het juist?? Die kaart komt helemaal overeen met de radar uit de foto die je moet raden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Giorgo Geplaatst: 17 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 juli 2005 (bewerkt) Ja maar er zijn er zoveel van die hutjes dus. Bewerkt: 17 juli 2005 door chaos-power Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.