Ikkes Geplaatst: 17 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 juli 2005 Dit is toch het juist?? Die kaart komt helemaal overeen met de radar uit de foto die je moet raden. rij er maar eens heen dan zul je het vanzelft zien dat het niet klopt. ik dacht alseerst ook dat dat het was maar toen ging ik kijken <_< . maar kan er aub een hint komen want dit duurt best lang. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dri3s Geplaatst: 17 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 juli 2005 Dit is toch het juist?? Die kaart komt helemaal overeen met de radar uit de foto die je moet raden. rij er maar eens heen dan zul je het vanzelft zien dat het niet klopt. ik dacht alseerst ook dat dat het was maar toen ging ik kijken <_< . maar kan er aub een hint komen want dit duurt best lang. Ik ben nu ook eens gaan kijken en het klopt inderdaad niet. Die radar is waarschijn een beetje aangepast. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ikkes Geplaatst: 17 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 juli 2005 maar als je goed op de radar kijkt klopt dat ook niet met de grote van de gebouwen. ontopic. ik ga nu zoeken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gtaboy107 Geplaatst: 17 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 juli 2005 iK HAD hem bijna ik d8 het dat het niet! :angry: :angry: :angry: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dri3s Geplaatst: 17 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 juli 2005 (bewerkt) Het klopt toch!!!!! Ik ben nog eens goed gaan kijken en heb een Screenshot genomen! Alles klopt. De bomen, de gebouwen, de radar, ... Afbeelding van vraag: Mijn screenshot (bijlage) Bewerkt: 17 juli 2005 door SayHello! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ikkes Geplaatst: 17 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 juli 2005 ga nou is in de schuur staat waar de "fotograaf" ook staat. kijk dan nog is goed. het klopt NIET Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fabelous_P Geplaatst: 17 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 juli 2005 Ze Zien er precies hetzelfde uit hoor ! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dri3s Geplaatst: 17 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 juli 2005 ga nou is in de schuur staat waar de "fotograaf" ook staat. kijk dan nog is goed.het klopt NIET Maar echt alles klopt: - radar - schuren - de bomen op de achtergrond - de aardeweg rechts op de foto - de jump aan het einde van de rechterschuur - ... Die 2 screen zijn op dezelfde plaats genomen. Als je dit niet ziet ben je gewoon blind. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Giorgo Geplaatst: 17 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 juli 2005 Mis. in 'Blueberry Acres' naast 'The Panoptican' op die weg heb je een boerderjij en daar in die hut is het genomen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kraay Geplaatst: 17 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 juli 2005 (bewerkt) is het niet gewoon hier ?: Edit: heb de screen nog is bekeken en zal wel fout zijn... Bewerkt: 17 juli 2005 door kraay Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dri3s Geplaatst: 18 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 juli 2005 Kan er mij nu iemand zeggen waarom mijn antwoord van 17 Jul 2005, 21:11:27 niet juist is? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
benky Geplaatst: 18 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 juli 2005 he sayhello! als je nou gewoon een nieuwe pic post om niet de hele tijd te blijven hangen bij deze pic dat het niet goed is.., maar het is wel goed (vind ik :rolleyes: ) ik heb gewoon alles bekeken en het is precies hetzelfde, dus als ik jou was zou ik gewoon een nieuwe pic posten.., Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kraay Geplaatst: 18 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 juli 2005 (bewerkt) he sayhello! als je nou gewoon een nieuwe pic post om niet de hele tijd te blijven hangen bij deze pic dat het niet goed is.., maar het is wel goed (vind ik :rolleyes: ) ik heb gewoon alles bekeken en het is precies hetzelfde, dus als ik jou was zou ik gewoon een nieuwe pic posten.., ja, maar zou zijn we hier niet...Misschien zijn er wel meer plekken met die stal enzo... . ik zal zelf ook nog is wat plekken opzoeken die het kunnen zijn....En natuurlijk langs die boerderij rijden om te kijken. @Sayhello!: met welke screen ben jij bezig? we zijn met deze screen bezig: Die Mister Fuji gepost heeft :rolleyes: . Of heb ik het nou fout?? Bewerkt: 18 juli 2005 door kraay Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dri3s Geplaatst: 18 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 juli 2005 Ik ben z'n eikel! Al die posts die ik hier gepost heb kloppen niet! Sorry voor al die problemen die ik hier veroorzaakt heb hoor. Ik had een verkeert antwoord met een nieuwe vraag verwardt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mister Fuji Geplaatst: 18 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 juli 2005 Ik moet een tip geven hè?... "De grond is woestijnzand" Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.