NickDrake Geplaatst: 18 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 juli 2005 die tip was goed kheb het in een keer gevonden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kraay Geplaatst: 18 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 juli 2005 (bewerkt) hier is het: ingame screen: Bewerkt: 18 juli 2005 door kraay Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Giorgo Geplaatst: 18 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 juli 2005 (bewerkt) Kraay heeft het volgens mij juist want kben gaan kijken en in die hut zie je ook uit op die toren enzo en de grond is woestijn. Bewerkt: 18 juli 2005 door chaos-power Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kraay Geplaatst: 18 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 juli 2005 Kreaay heeft het volgens mij juist want kben gaan kijken en in die hut zie je ook uit op die toren enzo en de grond is woestijn. het is Kraay... geen kreaay :lol: en we wachten gewoon af tot Mister Fuji een antwoord geeft . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mister Fuji Geplaatst: 19 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 juli 2005 B) U bent, Kreaay ehh... Kraay Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Giorgo Geplaatst: 19 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 juli 2005 B) U bent, Kreaay ehh... Kraay Hoo kerel sorry ze ik had het getypt en niet gezien. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mister Fuji Geplaatst: 20 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 juli 2005 (bewerkt) B) U bent, Kreaay ehh... Kraay Hoo kerel sorry ze ik had het getypt en niet gezien. Man, was maar een geintje hoor, niet te groot-tenig gaan doen... Kraay (!), uw beurt. Bewerkt: 21 juli 2005 door Mister Fuji Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Giorgo Geplaatst: 20 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 juli 2005 B) U bent, Kreaay ehh... Kraay Hoo kerel sorry ze ik had het getypt en niet gezien. Man, was maar een geintje horen, niet te groot-tenig gaan doen... Kraay (!), uw beurt. Jaja ik weet het wel hoor sorry. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kraay Geplaatst: 21 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 juli 2005 Jaja ik weet het wel hoorsorry. hehe, geeft niet hoor . screen(omdat die Ikkes me inbox vol spamt: <_< ) : Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ikkes Geplaatst: 21 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 juli 2005 (bewerkt) ehm ik wil niet lullig zijn maar ik heb er maar 3 gestuurd <_< als jij dat al spammen vind. ik vind gewoon als je aan de beurt bent dat je niet 3 dagen op je moet laten wachten. niet alleen ik vind het iritant er zijn vast meerdere mensen die dat vinden. en je zegt: (omdat die Ikkes me inbox vol spamt: ) dat wil zeggen dat je het anders niet had gedaan?!? :blink: dus als ik je niet die pb had gestuurd had je het nog langer op je laten wachten. vind ik persoonlijk zwak voor een superlid <_<. want een superlid behoord een goede poster te zijn en mensen te helpen etc. en mensen drie dagen laten wachten vind ik geen goede poster :angry: het spijt me maar dit moest er even uit Ontopic: ik ga nu zoeken Bewerkt: 21 juli 2005 door ikkes Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kraay Geplaatst: 21 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 juli 2005 (bewerkt) ehm ik wil niet lullig zijn maar ik heb er maar 3 gestuurd <_< als jij dat al spammen vind. ik vind gewoon als je aan de beurt bent dat je niet 3 dagen op je moet laten wachten. niet alleen ik vind het iritant er zijn vast meerdere mensen die dat vinden. maar het leven bestaat uit meer dan het forum... <_< En ik heb het op de ps2 en dus dat is niet zosnel gemaakt als op de pc... Edit: hieronder: Offcourse...Nou raden Bewerkt: 21 juli 2005 door kraay Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ikkes Geplaatst: 21 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 juli 2005 (bewerkt) oke sry is het nou weer goed?? het is palimo creek, red county screen; MAP: EDIT ik weet (nagenoeg) zeker dat dit het juiste antwoord is. dus hier mijn screen: ik wil het antwoord graag op de map zien en als het kan nog een screen van jou erbij. Bewerkt: 21 juli 2005 door ikkes Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kraay Geplaatst: 21 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 juli 2005 (bewerkt) ingame screen: Kaart: PS: Als ik het goed heb, hoef je geen 3 dagen meer te wachten want ik heb al een screen gemaakt . Bewerkt: 21 juli 2005 door kraay Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 21 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 juli 2005 Waar komt deze zomaar vandaan? Dacht dat deze al gesloten was. Bij deze dan; Locked! Ivm 'Raad De ...' Topics Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ewoud Geplaatst: 4 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 november 2005 Heropende op aanvraag Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.