Giorgo Geplaatst: 5 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 november 2005 Ikkes wil jij even kijken of de screen goed is (hij is goed). Want dan kan dit topic verdergaan want nu is het terug opengegaan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ikkes Geplaatst: 5 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 november 2005 (bewerkt) Dank aan Ewoud Hier de eerste weer: Zie Bijlage! Raad maar Ps. Dit is gelijk reclame voor de Gtaforum EE mod EDIT: @ Giorgi, (welkom terug) Ik ben even opnieuw begonnen Bewerkt: 5 november 2005 door ikkes Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Blizz Geplaatst: 5 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 november 2005 ik denk dicht bij las barrancas in the desert... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ikkes Geplaatst: 5 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 november 2005 ik denk dicht bij las barrancas in the desert... Dit kan ik helaas niet goed rekenen je zit wel in de buurt! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dizzee Geplaatst: 5 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 november 2005 (bewerkt) Dat is bij je vriendin in El Quebrados, in het westen ervan. Ze noemt Barbara Schernvart of iets dergelijks Bewerkt: 5 november 2005 door Dizzee Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Giorgo Geplaatst: 5 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 november 2005 Fort Carson. Op de achtergrond zie je dat wit vat met water staan daar staat Fort Carson ook op. Map: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ikkes Geplaatst: 5 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 november 2005 En we hebben een winnaar: Dizzee Aan jou de eer voor de volgende foto. Om precies te zijn zie bijlage: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dizzee Geplaatst: 6 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 november 2005 Ok mensen, hier is de volgende. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flame^ Geplaatst: 6 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 november 2005 Voor de "Personeels" ingang bij het LS Vliegtuig, waar ook het hek staat. Zie ook bijlage : Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dizzee Geplaatst: 6 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 november 2005 Juist! BS is de winnaar. u bent. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NineEleven Geplaatst: 6 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 november 2005 hoe zien jullie dat toch, ik herken er gewoon niks in Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flame^ Geplaatst: 6 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 november 2005 Raden maar ! Het liefst met kaart of een zeer goeie beschrijving. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kraay Geplaatst: 6 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 november 2005 (bewerkt) Blauw waar je de foto gemaakt hebt.. Rood wat je ziet.. Edit by BS: Bweeh, nu al goed.. Bewerkt: 6 november 2005 door Big Smoke Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
AmsterdamBoy Geplaatst: 6 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 november 2005 (bewerkt) Blauw waar je de foto gemaakt hebt.. Rood wat je ziet.. Edit by BS: Bweeh, nu al goed.. ' Ik denk dat hij aan de andere kant die foto heeft gemaakt. Bewerkt: 6 november 2005 door AmsterdamBoy Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NineEleven Geplaatst: 6 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 november 2005 kraay heeft het goed denk ik Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.