Flame^ Geplaatst: 7 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 november 2005 Ik heb kraay's bericht ge-edit en gezegt dat het goed was.. Kennelijk zien mensen dat niet, dan nog maar is: Kraay heeft het goed! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kraay Geplaatst: 7 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 november 2005 Ok, de nieuwe: Het liefst met een kaartje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
the master gamer Geplaatst: 7 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 november 2005 Is het die wijk met dat huis waar die spook geruchten over gaan ?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Blizz Geplaatst: 7 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 november 2005 kweetni hoe je een kaartje doet :$ maar stond je bij dat hamburger restaurant in spiny bed (beetje noordelijk en naar links) en keek je naar de huizen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ruurd31 Geplaatst: 7 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 november 2005 (bewerkt) Dat zijn de huizen waar je ook een huis kunt kopen, vlakbij de golfbaan in Las Venturas! Alleen, ik heb het idee dat het fout is . Ruurd31.. Bewerkt: 7 november 2005 door ruurd31 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dizzee Geplaatst: 7 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 november 2005 Het blauwe bolletje, daar heb je vanaf getrokken en je hebt beeld op de rode cirkel. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Blizz Geplaatst: 8 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 november 2005 denk dat het blauwe bolletje beetje naar rechts moet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kraay Geplaatst: 9 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 november 2005 (bewerkt) Het blauwe bolletje, daar heb je vanaf getrokken en je hebt beeld op de rode cirkel. Ja, dat klopt Your next. Bewerkt: 9 november 2005 door kraay Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dizzee Geplaatst: 10 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 november 2005 (bewerkt) Ok, Here's the next one... raden maar Bewerkt: 10 november 2005 door Dizzee Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA-Sheep Geplaatst: 10 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 november 2005 (bewerkt) Dat is volgens mij de plek waar je de races voor Woozie moet doen, Wu Zi Mu en Farewell My love. Een beter plaatje dan die hieronder kan ik even niet vinden. *edit: @Dizzee. Je hebt gelijk, er zitten in die races 2 verschillende locaties. Ga op zoek naar een kaartje, maar mocht er iemand eerder zijn dan wint die vanzelfsprekend. Sorry dan voor het half "verraden" van de locatie.... Bewerkt: 10 november 2005 door GTA-Sheep Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dizzee Geplaatst: 10 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 november 2005 Dat deel heb je iig wel al juist. Maar ik zou toch toch iets specifieker willen weten. In die missies heb je namelijk een begin -en startpositie. Een kaartje met de precieze plek zou ik wel graag hebben. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ruurd31 Geplaatst: 10 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 november 2005 (bewerkt) Vanaf hier Dizzee bij het rode blokje, zie link: Het blokje moet iets naar rechts, het kaartje is wel wat blokerig maar dat komt door het inzoomen van het stukje kaart. Ruurd31.. :'D *edit: @Dizzee. Je hebt gelijk, er zitten in die races 2 verschillende locaties. Ga op zoek naar een kaartje, maar mocht er iemand eerder zijn dan wint die vanzelfsprekend. Sorry dan voor het half "verraden" van de locatie....Dit bericht is bewerkt door GTA-Sheep: 10 Nov 2005, 11:39:38 Haha ja GTA-Sheep, nu kon ik hem veel makkelijker vinden op de map (door de radar). Bewerkt: 10 november 2005 door ruurd31 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kraay Geplaatst: 10 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 november 2005 Ik denk eerder dat het aan die andere kant ligt . Namelijk hier: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dizzee Geplaatst: 10 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 november 2005 Jep, Kraay heeft het juist. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kraay Geplaatst: 16 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 november 2005 Mijn Sa doet het niet, dus iemand anders mag wel een plaatje posten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.