Hutenmah414 Geplaatst: 16 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 november 2005 (bewerkt) Wie deze vind is goed Ik hoop dat hij niet te klein is !!! Bewerkt: 15 december 2005 door Tim Van Vynckt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flame^ Geplaatst: 16 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 november 2005 Zonder het spel ook maar op te starten .. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hutenmah414 Geplaatst: 16 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 november 2005 Je bent echt goe big smoke Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dizzee Geplaatst: 16 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 november 2005 (bewerkt) Hij is dan ook een pro Sa photo shooter, volgens mij weet hij de hele map klakkeloos vanbuiten door uren te besteden aan foto's trekken. Bewerkt: 16 november 2005 door Dizzee Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Proximitus Geplaatst: 16 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 november 2005 Ik heb san andreas momenteel niet geinstalleerd dus vroeg ik me af wat er op die muur staat.. namen ofzo? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Giorgo Geplaatst: 17 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 november 2005 Ik weet het niet zeker maar ik d8 dat dat een grote mod was. Op die muur staan allemaal namen van leden hier. Maar ik weet het niet zeker. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
W3sl3y Geplaatst: 17 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 november 2005 Ik weet het niet zeker maar ik d8 dat dat een grote mod was.Op die muur staan allemaal namen van leden hier. Maar ik weet het niet zeker. Officieel staan er namen op van overleden mensen. Ice Cold Killa/Headcrab heeft deze muur veranderd in zin Gtaforum.nl Fun Mod. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hutenmah414 Geplaatst: 17 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 november 2005 (bewerkt) Zoals ik het had begrepen zijn het namen van mensen die zijn gestorven, het is een klein kerkhofje maar in ieder geval is het bij mijn foto geen mod. Bewerkt: 17 november 2005 door Tim Van Vynckt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ruurd31 Geplaatst: 17 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 november 2005 Kijk, in de tweede wereld oorlog zijn veel mensen gestorven. Toen hebben ze vele muren gemaakt waarop staat de overledenen of de Joden die zijn gedood. Ik denk dat het daar een beetje van komt. Een EE? Moet Big Smoke niet een nieuwe foto plaatsen? :$ Ruurd31.. :'D Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flame^ Geplaatst: 18 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 november 2005 Moet Big Smoke niet een nieuwe foto plaatsen? :$ Pm me dan.. Nieuw (makkelijk) plaatje: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ruurd31 Geplaatst: 19 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 november 2005 (bewerkt) Gemaakt op "the Sherman Dam" in de Dessert. Ruurd31.. :'D *Edit: Volgende keer PM ik je wel . Bewerkt: 19 november 2005 door ruurd31 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flame^ Geplaatst: 19 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 november 2005 Waar precies op die dam ? Met kaartje a.u.b . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ruurd31 Geplaatst: 19 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 november 2005 (bewerkt) Kaartje: Radar: Kaart: (stip) Hoe zet ik een plaatje online: Je gaat naar www.imageshack.us , dan druk je op bladeren en kies je je foto uit. Druk je op upload en zet imageshack je foto online. Dan kopieer je de link Hotlink for forums (1) en plak je die in je verhaaltje en het komt er te staan. Ruurd31.. :'D Bewerkt: 19 november 2005 door ruurd31 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Blizz Geplaatst: 19 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 november 2005 (bewerkt) ik weet ni hoe ik een kaartje erop zet :$ Bewerkt: 19 november 2005 door Gta-gamertje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Caltson Geplaatst: 19 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 november 2005 ik weet ni hoe ik een kaartje erop zet :$ maak eerst een screen sla hem dan op ga dan naar www.imageshack.us en upload je foto Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.