CJ-BARTOSZ Geplaatst: 27 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 27 november 2005 hier ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hutenmah414 Geplaatst: 27 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 27 november 2005 Neen weer mis, volgende keer beter Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
CJ-BARTOSZ Geplaatst: 27 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 27 november 2005 Neen weer mis, volgende keer beter ligt er digt bij Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Blizz Geplaatst: 27 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 27 november 2005 1 van die roodgekleurde paadjes?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hutenmah414 Geplaatst: 27 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 27 november 2005 Ja, nu nog zeggen welk paadje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Blizz Geplaatst: 27 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 27 november 2005 dit??? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hutenmah414 Geplaatst: 27 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 27 november 2005 (bewerkt) Min of meer corect, ik stond helemaal in het begin van het paadje dichter bij het kleine meertje Goed gevonden ! De volgende is voor jouw Gta-gamertje Bewerkt: 10 januari 2012 door Hutenmah414 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Blizz Geplaatst: 27 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 27 november 2005 (bewerkt) hmm srry maar ik heb san andreas op ps2 en kan geen foto's maken waarom doe je dan mee ?? (voor de lol ) ik laat de eer over aan ..... kies zelf maar Bewerkt: 27 november 2005 door Gta-gamertje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
CJ-BARTOSZ Geplaatst: 27 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 27 november 2005 hmm srry maar ik heb san andreas op ps2 en kan geen foto's maken waarom doe je dan mee ?? (voor de lol ) ik laat de eer over aan ..... kies zelf maar mag ik ik weet er nog wel een Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Blizz Geplaatst: 27 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 27 november 2005 tuurlijk Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
CJ-BARTOSZ Geplaatst: 27 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 27 november 2005 heb wel een makklijke ff w8 waar is dit: is wel makkelijk Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ruurd31 Geplaatst: 27 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 27 november 2005 Dit is in het noorden van Las Venturas, vlakbij dat ene kerkje. Je moet niet alles zwart maken, want dan is hij niet meer duidelijk. Ruurd31.. :'D Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
CJ-BARTOSZ Geplaatst: 27 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 27 november 2005 (bewerkt) Dit is in het noorden van Las Venturas, vlakbij dat ene kerkje.Je moet niet alles zwart maken, want dan is hij niet meer duidelijk. Ruurd31.. :'D ik wil graag een kaart waar het met een roode stip is aangegeven en dat alles bijna zwart is dat was mij bedoeling Bewerkt: 27 november 2005 door CJ-BARTOSZ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hutenmah414 Geplaatst: 28 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 november 2005 Haha dat je de kaart hebt zwart gemaakt is bangelijk CJ-bartos Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NineEleven Geplaatst: 28 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 november 2005 boven aan in las venturas is een kerkje met een jumping tot aan de snelweg, daar ergens is het volgens ruud31 ik denk dat het juist is, kaartje lijkt me overbodig, ik denk wel dat je zelf weet maar foto genomen is Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.