Hutenmah414 Geplaatst: 28 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 november 2005 Inderdaad Ruurd31 en NineEleven hebben gelijk het is aan de hoek va het kleine kerkje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hutenmah414 Geplaatst: 29 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 november 2005 Hey, Ruurd31 had hem het 1ste gevonden dus ik zouw zeggen dat het aan ruurd is Sorry ruurd31 voor het zo laate antwoord Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
CJ-BARTOSZ Geplaatst: 30 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 november 2005 (bewerkt) ok is goed ruurd 31 is aan de beurt >>> Door Big Smoke: Volgende keer stuur je een PM naar de desbetreffende persoon en post je dat NIET hier. Dit wordt gerekend tot postboosten, gelieve hier mee te stoppen..<<< Bewerkt: 30 november 2005 door Big Smoke Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ruurd31 Geplaatst: 1 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 december 2005 Beste iedereen, Het nieuwe gokwerk is klaar, raad maar waar deze foto is genomen . Ik wens iedereen veel succes. Ruurd31.. :'D Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Matiscus Geplaatst: 1 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 december 2005 San Andreas? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dizzee Geplaatst: 1 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 december 2005 Wat je getrokken hebt ben zeker. Van waar je getrokken hebt is meer een raadsel. Zo te zien heb je het van op een afstand getrokken vanuit de hoogte. Dus ik raad maar, zie kaartje; Het rode heb je getrokken. Het blauwe is vanwaar je getrokken heb, ik denk vanop een hoogspannigsmast in het bruine gedeelte. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Matiscus Geplaatst: 1 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 december 2005 Je ziet zo dat dit SA is. Die stijl van het huisje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jowx Geplaatst: 1 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 december 2005 (bewerkt) Je ziet zo dat dit SA is. Die stijl van het huisje Vandaar dat het in GTA San Andreas Media staat. Het gaat erom waar die is genomen is in San Andreas, niet in welk spel. Dizzee heeft het volgens mij goed, dus een kaartje posten doe ik niet Bewerkt: 1 december 2005 door jowx Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Matiscus Geplaatst: 1 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 december 2005 Je ziet zo dat dit SA is. Die stijl van het huisje Vandaar dat het in GTA San Andreas Media staat. Het gaat erom waar die is genomen is in San Andreas, niet in welk spel. Dizzee heeft het volgens mij goed, dus een kaartje posten doe ik niet Aja. Ik kon geen kaartje posten want ik zit op school. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ruurd31 Geplaatst: 1 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 december 2005 Dizzee is echt de SA koning . Hij heeft het goed, ik was vanochtend de eerste paar uren vrij dus ik heb stad en land afgezocht met de Jetpack en vond ik deze "moeilijke" (blijkbaar niet) dus. Ruurd31.. :'D Dizzee you are next :'D !! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hutenmah414 Geplaatst: 1 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 december 2005 Na lang kijken naar de foto ben ik tot de conclusie gekomen dat het een reclamenbord is, kan dat ??? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kraay Geplaatst: 1 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 december 2005 Na lang kijken naar de foto ben ik tot de conclusie gekomen dat het een reclamenbord is, kan dat ??? Uhm...Dizzee heeft het al goed hoor Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ruurd31 Geplaatst: 1 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 december 2005 Volgens mij is dit geen reclame bord. Het is gewoon een cafetaria langs de weg, waar je wat kunt drinken en biljarten. Hier volgt ff een plaatje hie het er van binnen uitziet . Ruurd31.. :'D Dizzee de SA koning jij mag plaatsen hé :$ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dizzee Geplaatst: 1 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 december 2005 De volgende dan maar? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kraay Geplaatst: 1 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 december 2005 hiero¿: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.