gangster28 Geplaatst: 1 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 december 2005 (bewerkt) Ik denk hier. EDIT: lol ik dacht dat het een andere was. Bewerkt: 1 december 2005 door gangster28 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dizzee Geplaatst: 1 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 december 2005 Allebei fout. Gangster28, dat is de boerderij van The Truth. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ikkes Geplaatst: 1 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 december 2005 Is het misschien hier? Ikkes Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hutenmah414 Geplaatst: 3 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 3 december 2005 (bewerkt) Of hier misschien ?? Bewerkt: 15 december 2005 door Tim Van Vynckt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dizzee Geplaatst: 3 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 3 december 2005 (bewerkt) Nee, nog altijd fout. Tip: Er staat een soort van windmolen bij het huisje. gangster28 zat het er het dichtste bij. Bewerkt: 3 december 2005 door Dizzee Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ruurd31 Geplaatst: 3 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 3 december 2005 (bewerkt) Ja, jammer Dizzee. Ik heb hem gevonden!! Ik heb je screenshot nog even overgenomen De kaart zie je bij het toegevoegde plaatje. Ruurd31.. :'D Bewerkt: 3 december 2005 door Ruurd31 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dizzee Geplaatst: 4 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 december 2005 Eindelijk gevonden... hihi Jouw beurt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ruurd31 Geplaatst: 4 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 december 2005 Here's next guys!! Iedereen veel succes, Ruurd31.. :'D Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dizzee Geplaatst: 4 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 december 2005 (bewerkt) Niet te gemakkelijk maken he ruurd. Met 99% zekerheid; kaartje: Bewerkt: 4 december 2005 door Dizzee Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ruurd31 Geplaatst: 4 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 december 2005 Shit man, ik dcht niemand kent deze plek. Je loopt er alleen bij Vertical Bird snel langs, maarja de eer is weer aan jou . Van die 99% die je goed had maak ik 100%. Ruurd31.. :'D You are next :'D Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hutenmah414 Geplaatst: 5 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 december 2005 Heb jij de foto dan tijdens de missie getrokken ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ruurd31 Geplaatst: 5 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 december 2005 Nee gewoon, toen ik hem moest plaatsen. Ik ben het schip opnieuw binnen gegaan met de cheat dat ik geen politie achter me aan krijg. Toen heb ik hem heel gemakkelijk genomen en geplaatst! Dizzee you are! :'D Ruurd31.. :'D Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dizzee Geplaatst: 6 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 december 2005 De volgende.... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SilverDust Geplaatst: 6 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 december 2005 (bewerkt) best wel makkelijk lol edit: de link werkt niet ik weet waar het is imageshack geeft maar paar opties ik vind raar Edit door .Levi.: Ik heb even die link goed in elkaar gezet hij doet het weer. Bewerkt: 6 december 2005 door .Levi. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dizzee Geplaatst: 6 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 december 2005 Voor jou misschien wel. Maar het is goed. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.