SilverDust Geplaatst: 6 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 december 2005 ik heb hier een opdracht hij is best wel makkelijk wist geen ander lolz suc6!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gangster28 Geplaatst: 6 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 december 2005 Hier? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SilverDust Geplaatst: 6 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 december 2005 ja lolz kon geen moeilijkere bedenken jij bent! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gangster28 Geplaatst: 6 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 december 2005 Volgende: Succes Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Velaro Geplaatst: 6 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 december 2005 (bewerkt) De snelweg naast het natuurgebied : The Verdant Bluffs Bewerkt: 6 december 2005 door gtafan1221 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gangster28 Geplaatst: 6 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 december 2005 Kaart graag. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SilverDust Geplaatst: 6 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 december 2005 mulholland intersection???? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gangster28 Geplaatst: 6 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 december 2005 Het is goed maar ik vroeg om een kaart. Kaart graag. Maar okee jij bent. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SilverDust Geplaatst: 7 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 december 2005 ik weet niet of deze moeilijk is ik vind best wel kaart erbij graag Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ruurd31 Geplaatst: 7 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 december 2005 (bewerkt) Hey GTAboooy, Het lijkt me sterk om te raden waar een boom staat . Ik zou zeggen plaats een andere foto, maar ik weet niet wat anderen hiervan vinden! Ruurd31.. @ GTAboooy: Ik ben geen mod, het was mijn mening hoor!! Ik wil hem niet altijd raden, maar een boom raden is toch onmogelijk . Bewerkt: 7 december 2005 door Ruurd31 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SilverDust Geplaatst: 7 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 december 2005 als je veel in de Bad Lands rijd weet je hem zo lol en kijk ook even naar het eind van de heuvel valt wel op als je rondrijdt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dizzee Geplaatst: 7 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 december 2005 Ik weet het. Zie rode cirkel Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SilverDust Geplaatst: 7 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 december 2005 jij bent zo goed jij herkent iedere boom jij bent ik hoop dat ik hem weer weet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jok3r Geplaatst: 7 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 december 2005 (bewerkt) Nieuwe Hij is niet echt moelijk maar what the heck Bewerkt: 7 december 2005 door Jok3r Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ruurd31 Geplaatst: 8 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 december 2005 (bewerkt) Alleen de persoon die de vorige goed had, mag de volgende foto plaatsen. Ik heb die van jou geraden, maar eigenlijk moesten we Dizzee zijn plaatje raden. Die is nog niet geplaatst, omdat hij misschien andere dingen moest doen. Dit is waar jij bent op je plaatje (zie bijlage) Bewerkt: 8 december 2005 door Ruurd31 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.