henk_jan Geplaatst: 24 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 februari 2005 bij de dam in LV...thanks to Mister Fuji. Mister Fuji mag de nieuwe plaatsen want hij had het goed. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Godfather Geplaatst: 24 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 februari 2005 ja maar hij gaf 2 antwoorden...tenzij je de beurt aan Fuji wil geven. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
henk_jan Geplaatst: 24 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 februari 2005 Fuji jij mag de nieuwe plaatse. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mister Fuji Geplaatst: 25 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 februari 2005 ja maar hij gaf 2 antwoorden...tenzij je de beurt aan Fuji wil geven. sorry , maar kwou zekerheid, kmoest weg en als antw1 niet goed was, was ik zekers te laat voor antw2. Maar ja, t heeft toch niet veel nut dat ik nu "de beurt" heb, ik dacht plaats ik lekker even een moeilijk plaatje, weer camera problemen... dus dan maar een plaatje van voor de release deze is volgens mij niet te vinden... is echt gevonden voor de release. Op dit plaatje zou te zien zijn hoe gedetailleerd de interieurs zijn. MAAR DIT IS NIET DE OPDRACHT, MEER EEN EXTRAATJE.... DE OPDRACHT: hij moet te doen zijn... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Godfather Geplaatst: 25 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 februari 2005 palomino creek Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bjorn13 Geplaatst: 25 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 februari 2005 ja daar ergens was da d8 ik ook ja maar ja godfater was mee voor <_< ships Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mister Fuji Geplaatst: 26 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 26 februari 2005 palomino creek kan het bijna niet fout rekenen he... (toevallig ook nog enig idee waar het plaatje daar boven vandaan komt) maar in ieder geval aan u de eer om het volgende plaatje te posten, dan zal ik weer proberen 1 antwoord te geven Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
X-Zero Geplaatst: 26 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 26 februari 2005 palomino creek kan het bijna niet fout rekenen he... (toevallig ook nog enig idee waar het plaatje daar boven vandaan komt) maar in ieder geval aan u de eer om het volgende plaatje te posten, dan zal ik weer proberen 1 antwoord te geven dat eerste plaatje van jou weet ik wel hoor dat huis achter de vinewood letters... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mister Fuji Geplaatst: 26 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 26 februari 2005 palomino creek kan het bijna niet fout rekenen he... (toevallig ook nog enig idee waar het plaatje daar boven vandaan komt) maar in ieder geval aan u de eer om het volgende plaatje te posten, dan zal ik weer proberen 1 antwoord te geven dat eerste plaatje van jou weet ik wel hoor dat huis achter de vinewood letters... het madd dogg huis of het huis dat je zelf kan kopen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
X-Zero Geplaatst: 26 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 26 februari 2005 het huis wat je zelf kan kopen... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
killarboy Geplaatst: 26 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 26 februari 2005 (bewerkt) Ik denk dat het de Madd-dog's crib is. Met het zwembad op't terras enzo... Maarja, ik kan het ook fout hebben. Bewerkt: 26 februari 2005 door killarboy Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
X-Zero Geplaatst: 26 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 26 februari 2005 Ik denk dat het de Madd-dog's crib is. Met het zwembad op't terras enzo...Maarja, ik kan het ook fout hebben. als het eerste filpje over rockstar bekijkt zie op het laatst ook het intereur van de buiten kant..en dat is dat koop huis.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Godfather Geplaatst: 26 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 26 februari 2005 raden maar...dit is voor de echte die hards :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Death333 Geplaatst: 27 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 27 februari 2005 (bewerkt) Misschien voor het huis van denise?? Ganton, los santos??? :huh: Want daar zijn ook zo'n blauwe huisjes daar waar je ook die '' Burglar van '' kan halen Bewerkt: 27 februari 2005 door DEATH333 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bjorn13 Geplaatst: 27 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 27 februari 2005 is het bij losantos daar waar je muliplayer kunt dien kort bij de jhonson house :huh: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.