NandroDavids Geplaatst: 17 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 december 2005 Is het in dit dorpje, bij de General Store? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ruurd31 Geplaatst: 17 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 december 2005 Kijk eens hier staat de San Andreas General Store kenner!!! Nandro Davids jij hebt hem goed, you are next!! Veel succes, Ruurd31.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NandroDavids Geplaatst: 17 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 december 2005 Hier is de volgende. Volgens mij is die niet zo moeilijk. Veel succes! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Vincenzo Geplaatst: 17 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 december 2005 Is het bij de rode stip: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NandroDavids Geplaatst: 17 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 december 2005 Is goed, jouw beurt! NandroDavids Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Vincenzo Geplaatst: 17 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 december 2005 (bewerkt) De nieuwe: Bewerkt: 17 december 2005 door Vincenzo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Juju Geplaatst: 17 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 december 2005 ik weet waar hij ligt, maar ik kan geen kaartje posten ik kan niet zo goed overweg met paint hij ligt in LS, in de buurt van Grove ST, er is daar ook een Spray-over ding, er zijn daar 2 muren en daar staat op: 6th street, ofzoiets jammer dat ik geen kaartje kan posten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Vincenzo Geplaatst: 18 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 december 2005 Nee, sorry. Ik wil of een kaartje of een betere uitleg. Dus hij is fout Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Follow Geplaatst: 1 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 1 januari 2006 (bewerkt) Ik heb hem volgensmij 150 ste bericht Bewerkt: 1 januari 2006 door SoH-Chief Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Vincenzo Geplaatst: 2 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2006 Ja, dat is de plek waar de foto is genomen. Jij bent. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Follow Geplaatst: 3 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 3 januari 2006 Ik heb er 1, hij is wel donker maar dan moet je goed kijken Ik wil graag een kaart Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NandroDavids Geplaatst: 3 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 3 januari 2006 Volgens mij is het hier: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Follow Geplaatst: 3 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 3 januari 2006 Snel, maar goed, jij bent Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NandroDavids Geplaatst: 5 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 5 januari 2006 Sorry dat het zo lang duurde, maar San Andreas staat op de computer van m'n broer. Ik kan daarom niet elke dag SA spelen. Hier is de nieuwe foto: Veel succes! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ZOrange Geplaatst: 5 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 5 januari 2006 Um dat kan op vele plaatsen zijn hoor? mss een hint? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.