ZOrange Geplaatst: 3 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 3 maart 2006 jeeuj Van waar heb je die wapen het is echt vet is het een mod?? Neen, als je alle Taxi-missies gedaan hebt krijg je nitro op je taxi en kan je bunny hoppen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SilverDust Geplaatst: 3 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 3 maart 2006 (bewerkt) jeeuj Van waar heb je die wapen het is echt vet is het een mod?? Neen, als je alle Taxi-missies gedaan hebt krijg je nitro op je taxi en kan je bunny hoppen. Waar slaat dat op, hij heeft het over het wapen niet over de taxi.... SilverDust P.S weer graag on-topic. Bewerkt: 3 maart 2006 door SilverDust Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
coz Geplaatst: 4 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 4 maart 2006 hier is de volgen de alweer... SilverDust en omdat ik toch weet dat het antwoord goed is Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Giorgo Geplaatst: 4 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 4 maart 2006 Dat is binnenin in Area 69. Ik kan het niet op precies aanduiden maar ik heb een karrtje gemaakt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
coz Geplaatst: 5 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 5 maart 2006 ik reken het goed ... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Giorgo Geplaatst: 16 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 16 maart 2006 (bewerkt) Mijn excuses jonges,... Ik was het helemaal vergeten Hier is de volgende... Bedankt Follow voor de pb, dankje. Bewerkt: 16 maart 2006 door Giorgo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Moonbeam Geplaatst: 17 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 17 maart 2006 Mullholland Intersection Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Giorgo Geplaatst: 17 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 17 maart 2006 Een kaartje vind ik persoonlijk beter. Via Google vind je wel een kaartje, en zet dan een kring of een stop bij de juiste plaats. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Moonbeam Geplaatst: 17 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 17 maart 2006 (bewerkt) Zo beter dan... Bewerkt: 17 maart 2006 door Moonbeam Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Giorgo Geplaatst: 17 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 17 maart 2006 (bewerkt) Ja dat is het goede antwoord. Waarom gezeur ? het hele topic gaat zo hoor . Bewerkt: 17 maart 2006 door Giorgo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Moonbeam Geplaatst: 18 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 18 maart 2006 @ 'gezeur' ik vond het een beetje voor de hand liggend vandaar, ik bedoelde het niet lullig ofzo, meer op een 'flauw glimlachend' manier van gezeur. En dit wordt dan de volgende screenshot Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ruurd31 Geplaatst: 18 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 18 maart 2006 Dit is het winkelcentrum van Los Santos. Dat is zo'n mooie, sfeervolle straat die 's nachts mooi is. Deze winkelstraat ligt in Rodeo. Hier is een kaartje om misverstanden te voorkomen, kijk maar naar het hokje Moonbeam!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Moonbeam Geplaatst: 18 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 18 maart 2006 Dit is het winkelcentrum van Los Santos. Dat is zo'n mooie, sfeervolle straat die 's nachts mooi is. Deze winkelstraat ligt in Rodeo. Hier is een kaartje om misverstanden te voorkomen, kijk maar naar het hokje Moonbeam!! Ja ja, ik zou er zowieso geen misverstand uit kunnen halen met die mooie uitleg Ach het is dat ik niet thuis was toen ik poste anders had ik je het wel moeilijk gemaakt in plaats van een plaatje van de officiele site te halen Your next Ruurd. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ruurd31 Geplaatst: 18 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 18 maart 2006 Ik hoef hier niet veel bij te zeggen , zoek de juiste plaats Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Moonbeam Geplaatst: 18 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 18 maart 2006 (bewerkt) >>>Hier<<< dan. Edit: ik hoef hier ook niet veel bij te zeggen Bewerkt: 18 maart 2006 door Moonbeam Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.