Ruurd31 Geplaatst: 18 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 18 maart 2006 En hier hoef ik ook niet veel bij te zeggen alleen: Your turn Moonbeam Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Moonbeam Geplaatst: 19 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 19 maart 2006 Ik zeg hier maar weinig bij: Alleen dit he... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ikt Geplaatst: 19 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 19 maart 2006 (bewerkt) Desert Verkeerd begrepen. DELETE DEZE POST! Bewerkt: 19 maart 2006 door ikt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ruurd31 Geplaatst: 19 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 19 maart 2006 Het dorpje van de bootschool . Volgens mij in het rode hokje, anders is het op de andere kant. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Moonbeam Geplaatst: 19 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 19 maart 2006 Hier heb ik een keer wel veel op te zeggen: Schande! Oftewel, Fout Ruurd Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Godfather_banned Geplaatst: 19 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 19 maart 2006 Ik dacht eerder aan San Fierro aan de haven. Moet ik er perse een plaatje posten waar het is? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Moonbeam Geplaatst: 19 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 19 maart 2006 Ik dacht eerder aan San Fierro aan de haven. Moet ik er perse een plaatje posten waar het is? Ja, je moet een plaatje posten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SilverDust Geplaatst: 19 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 19 maart 2006 (bewerkt) Er komt een plaatje aangevlogen... http://img472.imageshack.us/my.php?image=kip9af.png Nieuwe: SilverDust Bewerkt: 19 maart 2006 door SilverDust Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ruurd31 Geplaatst: 19 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 19 maart 2006 (bewerkt) @Silverdust: Het is jou beurt niet hoor. Ik denk dat je in de war bent. Hij bedoelde niet plaatje maar kaartje . Ik weet volgens mij op mijn 2e gok wel waar het is (2x per dag mag je hier posten). Het is Verona Beach, daar staan ook van die water dingen. Daar zie je de die lange weg over het water die eindigd bij het reuzenrad. Naja van die huisjes op het strand. Hierbij overhandig ik u het kaartje: Bewerkt: 19 maart 2006 door Ruurd31 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Moonbeam Geplaatst: 19 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 19 maart 2006 En hier heb ik dan maar weer weinig bij te zeggen Ruurd, Your Turn! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ruurd31 Geplaatst: 22 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 22 maart 2006 Elke ronde nieuwe kansen, zelfs voor jou Waar komt deze weg? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
coz Geplaatst: 23 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 23 maart 2006 (bewerkt) Elke ronde nieuwe kansen, zelfs voor jou Waar komt deze weg? ohkee .. als we het elkaar iets moeilijker proberen te maken .. prima heb deze (relatief) makkelijk gehouden PM me maar als je dit geraden hebt Bewerkt: 24 maart 2006 door coz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ruurd31 Geplaatst: 25 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 25 maart 2006 (bewerkt) Elke ronde nieuwe kansen, zelfs voor jou Waar komt deze weg? [[plaatje]] ohkee .. als we het elkaar iets moeilijker proberen te maken .. prima heb deze (relatief) makkelijk gehouden [[plaatje]] PM me maar als je dit geraden hebt Je hebt hem goed Coz, ik moest van jou dit via PM bevestigen dus. Bij deze. Veel succes Coz, met het volgende plaatje! Bewerkt: 25 maart 2006 door Ruurd31 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
coz Geplaatst: 25 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 25 maart 2006 Eej volgens mij is het in Fort Carson.klik SilverDust helemaal goed Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SilverDust Geplaatst: 25 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 25 maart 2006 (bewerkt) Hier is nieuw plaatje: Have Fun... Search Away... SilverDust 400ste Post Bewerkt: 25 maart 2006 door SilverDust Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.