(San) Andr Geplaatst: 30 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 30 maart 2006 Binnen de rode cirkel, in dat steegje waarin je in de missie Los Desperados Vagos moet afknallen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
twaka Geplaatst: 31 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 31 maart 2006 Er was nog geen 24 uur geleden gepost toen je dat vroeg twaka Niet zo zeuren Sorry, wist niet dat er persee 24 uur tussen moest zitten! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Moonbeam Geplaatst: 1 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 1 april 2006 Dat hoeft ook niet, ik bedoelde dat je een beetje ongeduldig over kwam, ik had nog geen tijd gehad om iets nieuws te posten. Jij hebt het btw goed (San) André(as) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
(San) Andr Geplaatst: 6 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 6 april 2006 Mijn welgemeende excuses voor het feit dat ik niets van me heb laten horen, ik wist niet dat ik dan ééntje mocht vragen Hier is ie dan en let niet op het vliegtuig Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Svenie Geplaatst: 6 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 6 april 2006 Is het mischien hier (aangeduid met bruine kleur):klik Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
(San) Andr Geplaatst: 8 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 8 april 2006 (bewerkt) Is het mischien hier (aangeduid met bruine kleur):klik Mag wel wat specifieker Bewerkt: 8 april 2006 door (San) André(as) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Svenie Geplaatst: 8 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 8 april 2006 Ok bekijk nu eens even de paarse kleur:http://img359.imageshack.us/img359/5584/sa...easradar1th.gif Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
(San) Andr Geplaatst: 11 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 11 april 2006 Ok bekijk nu eens even de paarse kleur:http://img359.imageshack.us/img359/5584/sa...easradar1th.gif Sorry, fout Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Svenie Geplaatst: 11 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 11 april 2006 (bewerkt) Nieuwe poging. Bekijk het nu even:Klik. Bewerkt: 11 april 2006 door svenie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
(San) Andr Geplaatst: 14 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 14 april 2006 Nieuwe poging. Bekijk het nu even:Klik. Goed! Het is nog net goed, binnen de cirkel is het de meest linkse weg. Jouw beurt Svenie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Svenie Geplaatst: 19 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 19 april 2006 Deze is niet zo moeilijk,succes. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
coz Geplaatst: 19 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 19 april 2006 Deze is niet zo moeilijk,succes. dat het een stukje parkeerhaven (paar honderd mogelijkheden ? ) , en dan waarschijnlijk een parkeergarage (tientallend ?).. en dan mogelijk een politiebureaparkeergarage ,. tja .. dat is niet zo moeilijk ... uhm .. dan hou je er een stuk of drie over .. ff gokken .. politiebureau fierro ? als er iets herkenbaars in terug te vinden is .. dan is het niet zo moeilijk .. maar kan ook zijn natuurlijk dat ik ergens glad overheenkijk Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kraay Geplaatst: 20 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 20 april 2006 (bewerkt) Aangezien het een politie auto is..Politie bureau in LS, SF, of LV En omdat Coz SF raad...Raad ik LS Kaartje lijkt me overbodig... Bewerkt: 20 april 2006 door Kraay Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ruurd31 Geplaatst: 20 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 20 april 2006 (bewerkt) Lol, als: Coz op San Fierro gokt. Kraay op Los Santos gokt. Dan gok ik op Las Venturas!! EDIT: Haha lol Bewerkt: 20 april 2006 door Ruurd31 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kraay Geplaatst: 20 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 20 april 2006 Lol, als:Coz op Los Santos gokt. Kraay op San Fierro gokt. Dan gok ik op Las Venturas!! Net andersom, Coz raad SF en ik LS^^ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.