Svenie Geplaatst: 16 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 16 mei 2006 Ok,ik post wel even een makkelijke. Veel succes. leuk plaatje Mooie foto Coz en dan nog 1 met het juiste antwoord erop. Jij bent. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
sarwish Geplaatst: 16 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 16 mei 2006 van waar krijg je al die mooie plaatjes Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
coz Geplaatst: 16 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 16 mei 2006 (bewerkt) Coz, sorry, heel even off-topic. Hoe kom je aan die mooie plaategrond boven je?! Het lijkt net een luchtfoto! is het ook alle 5 maps in de smaken 2000px*2000px tot 6000px*6000px (2x2meter) !!! via link uit mta:ma 4.x topic .. (mirc remote admin tool , afgeleid van de versie ooit bedoeld voor mta (die van gta3 dus)) en daarbinnen zit functie dat je de map kan zien men speelt op je server (met (in de gta-sa versie) de cp's en spawnpoints (in de sa versie dus niet de speler posities wellicht..)) anyway anyhow hij is wel een luchtfoto maar niet zo gemaakt .. maar volgens mij vanuit een mapviewer (die bestaat en heb ik ook wel eens zelf gebruikt) wel door heel veel bovenaf screenshots te nemen en die aan elkaar te knippen deze is volgens mij minder lastig dan het lijkt ps - ja dus .. guess de luchtfoto Bewerkt: 16 mei 2006 door coz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
LBG Geplaatst: 18 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 18 mei 2006 Is dat niet dat restaurant in Las Venturas waar je je vriendin mee naartoe kan nemen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ruurd31 Geplaatst: 18 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 18 mei 2006 Ja, om CenMan even te helpen. Als het kaartje goed is, dan mag CenMan de beurt wel hebben! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
coz Geplaatst: 18 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 18 mei 2006 Ja, om CenMan even te helpen. Als het kaartje goed is, dan mag CenMan de beurt wel hebben! FOOOOOOOUUUUT !!!111!!1!!!!!!!!!1!1lmao [/konnietlatenmodus] Is dat niet dat restaurant in Las Venturas waar je je vriendin mee naartoe kan nemen? jij mag Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
LBG Geplaatst: 19 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 19 mei 2006 Ok raad maar Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ASPHALT Geplaatst: 19 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 19 mei 2006 (bewerkt) *fout sorry* :$ Bewerkt: 19 mei 2006 door ASPHALT Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
LBG Geplaatst: 19 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 19 mei 2006 Hint: Hij is gemaakt met de draw distance mod dus die gebouwen op de achtergrond zie je normaal niet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kraay Geplaatst: 19 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 19 mei 2006 Met dank aan Coz voor de kaart(ze zijn echt mooi!!!) [/font] Hier? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
LBG Geplaatst: 19 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 19 mei 2006 En het is.......... GOOOOOEEEED U heeft een fantastische bosch wasmachine gewonnen! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kraay Geplaatst: 22 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 22 mei 2006 Next(niet zo moeilijk): Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
coz Geplaatst: 6 juni 2006 Rapport Share Geplaatst: 6 juni 2006 Next(niet zo moeilijk): sorry eens een keer geen leuke map (ong. linkeronderhoek van venturas eiland - in de buurt van die gast die missies geeft) ik denk - ik doe eens bijna dezelfde foto als het origineel en ik ben alvast zo vrij .... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ASPHALT Geplaatst: 8 juni 2006 Rapport Share Geplaatst: 8 juni 2006 hij is nog niet goed gerekend maar : Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
coz Geplaatst: 9 juni 2006 Rapport Share Geplaatst: 9 juni 2006 (bewerkt) hij is nog niet goed gerekend maar : heb ondertussen PM verstuurd maar ga rustig verder .. want van jou en mij zijn toch goed Bewerkt: 9 juni 2006 door coz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.