Kraay Geplaatst: 9 juni 2006 Rapport Share Geplaatst: 9 juni 2006 Was inderdaad goed. Had het topic al gezien, maar omdat toch iedereen kon zien dat het goed was vond ik het niet persee nodig om dat te posten . Dus ga verder Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ASPHALT Geplaatst: 9 juni 2006 Rapport Share Geplaatst: 9 juni 2006 iemand anders mag ik heb SA op de PS2 dus kan ik geen screens posten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
coz Geplaatst: 10 juni 2006 Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2006 iemand anders mag ik heb SA op de PS2 dus kan ik geen screens posten ok dan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ASPHALT Geplaatst: 10 juni 2006 Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2006 is het trouwens erg als je hier post en je kunt geen plaatje posten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
XboxGta Geplaatst: 10 juni 2006 Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2006 (bewerkt) Is het hier EDIT: @ASPHALT: Het is de bedoeling dat je de plaats op de gegeven foto op een kaart aanduid, dus eigenlijk is het wel noodzakelijk... Bewerkt: 10 juni 2006 door XboxGta Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ASPHALT Geplaatst: 10 juni 2006 Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2006 Is het hier EDIT: @ASPHALT: Het is de bedoeling dat je de plaats op de gegeven foto op een kaart aanduid, dus eigenlijk is het wel noodzakelijk... ik bedoel dat ik geen plaatje kan posten waar jullie weer moeten raden ik heb toech al een kaartje gepost Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
XboxGta Geplaatst: 10 juni 2006 Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2006 Dan kan je toch gewoon niet meespelen, wat moeten de anderen dan raden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
coz Geplaatst: 10 juni 2006 Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2006 Is het hier Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
XboxGta Geplaatst: 11 juni 2006 Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2006 Hier is de nieuwe: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Suburban Geplaatst: 13 juni 2006 Rapport Share Geplaatst: 13 juni 2006 euhm juniper hill ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Assassin Geplaatst: 13 juni 2006 Rapport Share Geplaatst: 13 juni 2006 Dan kan je toch gewoon niet meespelen, wat moeten de anderen dan raden Gewoon iemand anders iets laten posten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
coz Geplaatst: 14 juni 2006 Rapport Share Geplaatst: 14 juni 2006 ik heb SA op de PS2 dus kan ik geen screens posten ps... dit geen mogelijkheid? *click* Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Puma Geplaatst: 14 juni 2006 Rapport Share Geplaatst: 14 juni 2006 achter jou op die motor is dat punt met die bochtige straatjes naar beneden als je die bult acher jou dus omhoog rijd en dan links kom je bij die bochtige straatjes zo naar beneden en daar staat ook een kart op het trappetje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
XboxGta Geplaatst: 15 juni 2006 Rapport Share Geplaatst: 15 juni 2006 Jullie uitleg kan allemaal wel kloppen, maar het is de bedoeling dat je je antwoord aanduid op een kaartje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ASPHALT Geplaatst: 16 juni 2006 Rapport Share Geplaatst: 16 juni 2006 ik heb SA op de PS2 dus kan ik geen screens posten ps... dit geen mogelijkheid? *click* even offtopic ik wil geen €30 gaan besteden aan iets wat ik in over een paar maanden niet meer nodig heb want dan kun je denk ik gewoon met de PS3 op het Forum dus ik denk niet dat ik het ga kopen maar ik weet het nog niet zeker Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.