.::FLIPKIP::. Geplaatst: 20 juli 2006 Rapport Share Geplaatst: 20 juli 2006 ok cool ... ik heb een plaatje opgezocht en dus kan ik wel een foto posten. raden maar, (het is een makkelijke) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
megamaggot Geplaatst: 22 juli 2006 Rapport Share Geplaatst: 22 juli 2006 los santos,downtown bij de winkel "ZIP". ik ben er niet echt zeker van hoor,ik zit meer in de lucht bij gta:p. greetz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Follow Geplaatst: 22 juli 2006 Rapport Share Geplaatst: 22 juli 2006 Een kaart is wel handiger . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.::FLIPKIP::. Geplaatst: 23 juli 2006 Rapport Share Geplaatst: 23 juli 2006 ja... jij bent de volgende Follow, omdat jij er een kaart bij hebt gedaan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Follow Geplaatst: 29 juli 2006 Rapport Share Geplaatst: 29 juli 2006 GTA san andreas wilt bij mij nu niet meer opstarten dus mag megamagott wel van mij. PS: Ik heb de set gile ook al verwijderd en deed het nog niet, naja ik speel nu meer halo (Heb een licensekey, geen invalid dinges meer met halo custom edition!) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
megamaggot Geplaatst: 30 juli 2006 Rapport Share Geplaatst: 30 juli 2006 okay ik heb er een op het internet gevonden(heb san andreas op de ps2) kaartje hoeft niet maar zou wel makkelijk zijn. ->http://www.pro-g.co.uk/images/xbox/gta_san_andreas/screens/gta_san_andreas_3.jpg (kopieren en plakken in je adresbalkje) greetz,MM Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.::FLIPKIP::. Geplaatst: 30 juli 2006 Rapport Share Geplaatst: 30 juli 2006 lol... dit is wel een heeeeeeeeeeeeeeel erg makkelijke Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
megamaggot Geplaatst: 30 juli 2006 Rapport Share Geplaatst: 30 juli 2006 ja,FLIPKIP dit is wel heel erg makelijk,maar je hebt alleen maar een kaartje gemaakt waar het is,kun je ook de naam van de plaats geven?(zo is het ietsje moeilijker,de foto was namelijk erg makkelijk) greetz,MM Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.::FLIPKIP::. Geplaatst: 1 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 1 augustus 2006 (bewerkt) santa maria beach das toch niet zo moeilijk? dat kan je gewoon ff opzoeken in je map Bewerkt: 1 augustus 2006 door .::FLIPKIP::. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
buikkie Geplaatst: 1 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 1 augustus 2006 flipkip is right...... maar hebebn jullie nog nieuwe???? mzzl BUIKKIE Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
coz Geplaatst: 1 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 1 augustus 2006 flipkip is right...... dan is het ook FLIPKIP's beurt om een mooi plaatje te posten ........ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
EXIT Geplaatst: 1 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 1 augustus 2006 (bewerkt) sorry verkeerd gepost maar toch als je dat vliegtuigje bedoeld bij de ingang van airport bij SF Bewerkt: 1 augustus 2006 door EXIT Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
megamaggot Geplaatst: 2 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 2 augustus 2006 nou kan ik ff nimeer volgen,FLIPKIP moet toch een plaatje posten? @flipkip:nee zo moeilijk was hij niet maar je moet toch raden waarde screen is genomen?dan zou ik er toch de plaatsnaam bij geven. greetz,MM Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
coz Geplaatst: 2 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 2 augustus 2006 nou kan ik ff nimeer volgen,FLIPKIP moet toch een plaatje posten?@flipkip:nee zo moeilijk was hij niet maar je moet toch raden waarde screen is genomen?dan zou ik er toch de plaatsnaam bij geven. greetz,MM flipkip moet inderdaad de vraag stellen atm en het handigste is gewoon een kaartje maken naam noemen optioneel (immers als je het op de kaart kan vinden - kan je ook een kaart gebruiken waar de namen al opstaan) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.::FLIPKIP::. Geplaatst: 3 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 3 augustus 2006 ok... ik heb even snel een screen van het internet opgezocht, (deze is erg makkelijk!): Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.