Jump to content

[SA] Guess the Picture!

actros

Recommended Posts

• Reacties 1.5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Kraay

132

• Foreigner97

62

• Phoenyxar

60

• coz

55

Top Posters In This Topic

Posted Images

en ook niet als bmp :clown:

http://xs.to

goede host - geen popups (zoals bij imageshack tegenwoordig)

en je kan er 250 files kwijt

klik na uploaden op de link naar codes en je krijgt direct een overzicht met codes voor email / forums / websites enz

de bovenste van het tweede blok . dus Forum code for embedding (1): moet je hebben voor een inpage foto hier :)

Delen op andere websites

nou ik vindt echt niets aan die site hoor;bijna al mijn foto's zin te groot en het uploaden gaat echt heel traag.

ik denk niet dat ik het is ga gebruiken maar ik zal proberen :bier: .

k heb men foto'tje maar met imageshack geupload omdat dat nog het makkelijkst gaat en pop-ups heb ik er helamaal niet bij.maar laten we nu maar ontopic gaan.

lastdimemotelvq0.th.jpg

niet zo heel moeilijk denk ik.je bent er zeker wel eens langsgegaan.het is mischien niet zo didelijk heb hem op ps2.

greetz,MM :cya:

Bewerkt: door megamaggot
Delen op andere websites

even off-topic:ik kan alleen maar voor een kaartje .bmp maken hoor.ik doe het met paint en heb geen photoshop maar ik zal het eens met een ander progamma PROBEREN.

on-topic:ik zal even een hint geven want anders is het een beetje moeilijk met die auto's ervoorr.

het ligt ergens dicht bij water(dan hoef je dus al niet in het midden van san fierro te gaan kijken eh).

Delen op andere websites

ok.. ik blijf nog even off topic: je kan jefoto's met paint makkelijk in een andere bestands extensie opslaan, het enige wat je hoef t te doen: je voert als je een tekening/ding opslaat met paint (opslaan als, kan ook bij de 1e keer opslaan) een bestandsnaam in, die staat standaard op naamloos, onder dat balkje zie je nog een balkje, daar kan je kiezen uit verschillende bestands extensies. als je je tekening met jpg op slaat heeft hij degelijk wat kwaliteits verlies in tegenstelling is het ook een klein bestandje. om zo min mogelijk kwaliteit te verliezen en toch vrij weinig geheugen te gebruiken zou ik hem in png opslaan.

dus: als je voor de 1e keer opslaat of opslaat via opslaan als kan je een bestandsnaam invoeren. en onder die bestandsnaam kan je de bestandsextensie kiezen. jpg, png, tiff, 24 bitmap pattroon (bmp) 256 kleuren (bmp) enz.

Delen op andere websites

even off-topic:ik kan alleen maar voor een kaartje .bmp maken hoor.ik doe het met paint en heb geen photoshop maar ik zal het eens met een ander progamma PROBEREN.

on-topic:ik zal even een hint geven want anders is het een beetje moeilijk met die auto's ervoorr.

het ligt ergens dicht bij water(dan hoef je dus al niet in het midden van san fierro te gaan kijken eh).

vermoedelijk waren al die plaatjes net boven de upload limit . en dat krijg je alleen voor elkaar met bmp

overigens kun je rustig jpg nemen, de kwaliteitsverlies is niet dusdanig spannend . en met png hou je soms ook nog hele grote bestanden over

een vergelijkbaar programma als photoshop

maar dan gratis = The Gimp

download voor windows

ok.. ik blijf nog even off topic: je kan jefoto's met paint makkelijk in een andere bestands extensie opslaan, het enige wat je hoef t te doen: je voert als je een tekening/ding opslaat met paint (opslaan als, kan ook bij de 1e keer opslaan) een bestandsnaam in, die staat standaard op naamloos, onder dat balkje zie je nog een balkje, daar kan je kiezen uit verschillende bestands extensies. als je je tekening met jpg op slaat heeft hij degelijk wat kwaliteits verlies in tegenstelling is het ook een klein bestandje. om zo min mogelijk kwaliteit te verliezen en toch vrij weinig geheugen te gebruiken zou ik hem in png opslaan.

dus: als je voor de 1e keer opslaat of opslaat via opslaan als kan je een bestandsnaam invoeren. en onder die bestandsnaam kan je de bestandsextensie kiezen. jpg, png, tiff, 24 bitmap pattroon (bmp) 256 kleuren (bmp) enz.

in de win XP paint wel. maar hij hoeft natuurlijk geen XP te hebben ;)

Bewerkt: door coz
Delen op andere websites

nou the gimp werkt dus niet hij geeft een foutmelding:er si iets nog nioet geinstaleerd maar ik heb al een ander progamma om het te doen dus zal ik het daar maar mee doen.

laten we nu maar on-topic gaan.

EDIT:aangezien nog niemand heeft gereageerd op de screen geef ik een paar hints:

1.het ligt in het zuiden van las venturas.

2.je kan er overnachten en de naam van het gebouw staat op^het kaartje dat je bij de game grand theft auto sa kreeg.

nu moet het wel gaan hoor.

EDIT:omdat er nog niemand gereageerd heeft op de screen en het topic zo gaat uitsterven mag de eerste die hier wilt gaan posten een nieuwe screen posten.

De screen die ik gaf was mischien wat onduidelijk omdat hij via de digitale camera is genomen.

Het antwoordt op de screen was last dime motel,zuid-las venturas.

Bewerkt: door megamaggot
Delen op andere websites

• 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...