megamaggot Geplaatst: 4 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 4 augustus 2006 ok heb even een kaartje gemaakt waar het nu is. heb de plaats aangeduid met een rode stip. http://rapidshare.de/files/28124284/guess_...cture1.bmp.html greetz,MM Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.::FLIPKIP::. Geplaatst: 4 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 4 augustus 2006 yup... dat is goed, nu mag jij. even wil ik nog iets tegen je zeggen: upload foto's voortaan niet met rapidshare omdat je de hele foto dan moet downloaden plus nog 30 seconden wachten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
coz Geplaatst: 4 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 4 augustus 2006 en ook niet als bmp http://xs.to goede host - geen popups (zoals bij imageshack tegenwoordig) en je kan er 250 files kwijt klik na uploaden op de link naar codes en je krijgt direct een overzicht met codes voor email / forums / websites enz de bovenste van het tweede blok . dus Forum code for embedding (1): moet je hebben voor een inpage foto hier Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.::FLIPKIP::. Geplaatst: 4 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 4 augustus 2006 er is ook geen limiet van bytes tenminste ik zie het nergens staan, waarom hosten we niet gewoon met die upload server? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
megamaggot Geplaatst: 5 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 5 augustus 2006 (bewerkt) nou ik vindt echt niets aan die site hoor;bijna al mijn foto's zin te groot en het uploaden gaat echt heel traag. ik denk niet dat ik het is ga gebruiken maar ik zal proberen . k heb men foto'tje maar met imageshack geupload omdat dat nog het makkelijkst gaat en pop-ups heb ik er helamaal niet bij.maar laten we nu maar ontopic gaan. niet zo heel moeilijk denk ik.je bent er zeker wel eens langsgegaan.het is mischien niet zo didelijk heb hem op ps2. greetz,MM Bewerkt: 5 augustus 2006 door megamaggot Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.::FLIPKIP::. Geplaatst: 5 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 5 augustus 2006 Even goed toch? ik ben er inderdaad langs gegaan, denk ik dan, het is best moeilijk te zien Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
megamaggot Geplaatst: 6 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 6 augustus 2006 even off-topic:ik kan alleen maar voor een kaartje .bmp maken hoor.ik doe het met paint en heb geen photoshop maar ik zal het eens met een ander progamma PROBEREN. on-topic:ik zal even een hint geven want anders is het een beetje moeilijk met die auto's ervoorr. het ligt ergens dicht bij water(dan hoef je dus al niet in het midden van san fierro te gaan kijken eh). greetz,MM Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.::FLIPKIP::. Geplaatst: 6 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 6 augustus 2006 ok.. ik blijf nog even off topic: je kan jefoto's met paint makkelijk in een andere bestands extensie opslaan, het enige wat je hoef t te doen: je voert als je een tekening/ding opslaat met paint (opslaan als, kan ook bij de 1e keer opslaan) een bestandsnaam in, die staat standaard op naamloos, onder dat balkje zie je nog een balkje, daar kan je kiezen uit verschillende bestands extensies. als je je tekening met jpg op slaat heeft hij degelijk wat kwaliteits verlies in tegenstelling is het ook een klein bestandje. om zo min mogelijk kwaliteit te verliezen en toch vrij weinig geheugen te gebruiken zou ik hem in png opslaan. dus: als je voor de 1e keer opslaat of opslaat via opslaan als kan je een bestandsnaam invoeren. en onder die bestandsnaam kan je de bestandsextensie kiezen. jpg, png, tiff, 24 bitmap pattroon (bmp) 256 kleuren (bmp) enz. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
coz Geplaatst: 6 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 6 augustus 2006 (bewerkt) even off-topic:ik kan alleen maar voor een kaartje .bmp maken hoor.ik doe het met paint en heb geen photoshop maar ik zal het eens met een ander progamma PROBEREN.on-topic:ik zal even een hint geven want anders is het een beetje moeilijk met die auto's ervoorr. het ligt ergens dicht bij water(dan hoef je dus al niet in het midden van san fierro te gaan kijken eh). greetz,MM vermoedelijk waren al die plaatjes net boven de upload limit . en dat krijg je alleen voor elkaar met bmp overigens kun je rustig jpg nemen, de kwaliteitsverlies is niet dusdanig spannend . en met png hou je soms ook nog hele grote bestanden over een vergelijkbaar programma als photoshop maar dan gratis = The Gimp download voor windows ok.. ik blijf nog even off topic: je kan jefoto's met paint makkelijk in een andere bestands extensie opslaan, het enige wat je hoef t te doen: je voert als je een tekening/ding opslaat met paint (opslaan als, kan ook bij de 1e keer opslaan) een bestandsnaam in, die staat standaard op naamloos, onder dat balkje zie je nog een balkje, daar kan je kiezen uit verschillende bestands extensies. als je je tekening met jpg op slaat heeft hij degelijk wat kwaliteits verlies in tegenstelling is het ook een klein bestandje. om zo min mogelijk kwaliteit te verliezen en toch vrij weinig geheugen te gebruiken zou ik hem in png opslaan.dus: als je voor de 1e keer opslaat of opslaat via opslaan als kan je een bestandsnaam invoeren. en onder die bestandsnaam kan je de bestandsextensie kiezen. jpg, png, tiff, 24 bitmap pattroon (bmp) 256 kleuren (bmp) enz. in de win XP paint wel. maar hij hoeft natuurlijk geen XP te hebben Bewerkt: 6 augustus 2006 door coz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
megamaggot Geplaatst: 6 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 6 augustus 2006 (bewerkt) nou the gimp werkt dus niet hij geeft een foutmelding:er si iets nog nioet geinstaleerd maar ik heb al een ander progamma om het te doen dus zal ik het daar maar mee doen. laten we nu maar on-topic gaan. greetz,MM EDIT:aangezien nog niemand heeft gereageerd op de screen geef ik een paar hints: 1.het ligt in het zuiden van las venturas. 2.je kan er overnachten en de naam van het gebouw staat op^het kaartje dat je bij de game grand theft auto sa kreeg. nu moet het wel gaan hoor. EDIT:omdat er nog niemand gereageerd heeft op de screen en het topic zo gaat uitsterven mag de eerste die hier wilt gaan posten een nieuwe screen posten. De screen die ik gaf was mischien wat onduidelijk omdat hij via de digitale camera is genomen. Het antwoordt op de screen was last dime motel,zuid-las venturas. greetz,MM Bewerkt: 19 augustus 2006 door megamaggot Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NIELS_ Geplaatst: 19 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 19 augustus 2006 (bewerkt) Guess Omdat hij heel groot is op het forum, geef ik de link! Bewerkt: 19 augustus 2006 door NIELS_ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Vercetty Geplaatst: 19 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 19 augustus 2006 hier is het montgomery: een kleine tip, haal geen screens van wikipedia. ik had die pagina gisteren nog bekeken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NIELS_ Geplaatst: 22 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 22 augustus 2006 Yup Goed Jij bent! Sorry voor het wachten! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Vercetty Geplaatst: 27 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 27 augustus 2006 sorry dat ik zo laat ben hij is van de ps2 dus een foto Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
coz Geplaatst: 27 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 27 augustus 2006 (bewerkt) sorry dat ik zo laat ben hij is van de ps2 dus een foto jemig .. en pittig en fucking slechte kwaliteit .. das een zeer belabberde combo ff ter vergelijking waarom Bewerkt: 27 augustus 2006 door coz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.