Vercetty Geplaatst: 28 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 28 augustus 2006 in een keer goed coz jouw beurt ps. waar haal je die luchtfoto's vandaan, want die vind ik mooier en duidelijker dan gewoone kaarten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
coz Geplaatst: 29 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 29 augustus 2006 zie elders in dit topic sorry .. ik zie net dat ik mag maar ik sta op het punt om naar werk te gaan dus de nieuwe vraag komt pas vanavond :o Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
coz Geplaatst: 30 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 30 augustus 2006 (bewerkt) oops ..werd iets later - sorry niet om te dubbelposten , maar anders verzinkt dit topic weer zo erg - dus geen edit eitje <<edit .. sorry van dubbelpost - was beetje slaperig en met haast vanmorgen - toen ik vanavond wakker werd herrinnerde ik me dat het sticky is >> Bewerkt: 30 augustus 2006 door coz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ice Banana Geplaatst: 30 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 30 augustus 2006 Weet ik (denk ik) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
coz Geplaatst: 30 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 30 augustus 2006 Weet ik (denk ik) (denk ik niet)mss niet zo ver er vandaan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
XboxGta Geplaatst: 31 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 31 augustus 2006 Ik denk hier ergens: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
coz Geplaatst: 31 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 31 augustus 2006 (bewerkt) Ik denk hier ergens: kan maar op 1 plek zijn - en dat klinkt altijd beter dan 'hier ergens' volgende keer gewoon ff checken en kruisje op de exacte plak zetten - net zo tof toch staat iets minder gegokt maar ik reken het goed Bewerkt: 1 september 2006 door coz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The GamerII Geplaatst: 1 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst: 1 oktober 2006 mulholland intersection k bdoel daar onder de de snelweg Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Svenie Geplaatst: 1 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst: 1 oktober 2006 (bewerkt) mulholland intersection k bdoel daar onder de de snelweg XboxGta heeft het goede antwoord al gegeven. Nu moeten we dus wachten tot hij een nieuwe screen post. @ Stuur hem een pm, misschien is hij vergeten dat hij aan de beurt is. Bewerkt: 1 oktober 2006 door Svenie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The GamerII Geplaatst: 1 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst: 1 oktober 2006 k zal m wel ff pmen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
XboxGta Geplaatst: 1 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst: 1 oktober 2006 Hier is hij: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The GamerII Geplaatst: 2 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst: 2 oktober 2006 san fierro in de straat hashbury Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
XboxGta Geplaatst: 2 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst: 2 oktober 2006 (bewerkt) Het is de bedoeling dat je een kaartje post ... Bewerkt: 2 oktober 2006 door XboxGta Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The GamerII Geplaatst: 3 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst: 3 oktober 2006 dan zal ik dat ff doen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lampje Geplaatst: 3 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst: 3 oktober 2006 Toen deze opdracht kwam van XboxGta er was kon ik nog niet in San Fierro Maar nu ben ik er en ik dacht zoek hem even op, Bedankt voor de aanwijzing trouwens... Volgende keer toch maar iets sneller zijn The gamer2 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.