XboxGta Geplaatst: 3 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst: 3 oktober 2006 Toen deze opdracht kwam van XboxGta er was kon ik nog niet in San FierroMaar nu ben ik er en ik dacht zoek hem even op, Bedankt voor de aanwijzing trouwens... Volgende keer toch maar iets sneller zijn The gamer2 1OO% juist! Post maar een nieuwe Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lampje Geplaatst: 3 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst: 3 oktober 2006 (bewerkt) Klikken voor groter plaatje. Edit: Te moeilijk ? Hint: San Fierro Edit1: Bewerkt: 10 oktober 2006 door Lampje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
referer Geplaatst: 17 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst: 17 oktober 2006 Het is de City Hall in San Fierro, die ligt vlakbij de garage "Wheel Arch Angels" en ligt tegenover het fontein waar een fotocamera ligt. Duidelijk genoeg:P? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lampje Geplaatst: 18 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst: 18 oktober 2006 Goed, Maar volgende keer moet je wel door middel van een kaartje aan geven waar, Maar omdat hij al bijna 2 weken er staat reken ik hem maar goed. Jij mag de volgende doen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
coz Geplaatst: 18 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst: 18 oktober 2006 omdat hij al bijna 2 weken er staat hmmm .. goed punt .. ik was het topic kwijt en vergeten :o Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
referer Geplaatst: 18 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst: 18 oktober 2006 (bewerkt) ok volgende keer zal ik hem aangeven op de kaart. Even kijken welke foto ik pak. Bewerkt: 18 oktober 2006 door referer Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
White Gold Geplaatst: 19 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst: 19 oktober 2006 Dat is mij montogomerry intersection:D:p >>> Door GTA-Sheep: Je moet een kaartje posten met daarop de exacte locatie!!<<< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bassiej Geplaatst: 20 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst: 20 oktober 2006 (bewerkt) Dat is hier (de pijl is alleen voor de duidelijkheid) Klik voor de afbeeling Bewerkt: 20 oktober 2006 door Bassiej26 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
referer Geplaatst: 20 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst: 20 oktober 2006 Jep, your turn Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bassiej Geplaatst: 30 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst: 30 oktober 2006 Oke, heeft even geduurt maar hier is hij ! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dutchpet Geplaatst: 30 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst: 30 oktober 2006 hotel bij east beach aan de bergkant Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bassiej Geplaatst: 30 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst: 30 oktober 2006 Je moet een kaartje posten met daarop de exacte locatie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ringo Geplaatst: 30 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst: 30 oktober 2006 (bewerkt) klik hier Het is miss onduidelijk, maar ik bedoel de zwarte pijl Bewerkt: 30 oktober 2006 door Ringo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
coz Geplaatst: 3 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 3 november 2006 (bewerkt) klik hierHet is miss onduidelijk, maar ik bedoel de zwarte pijl klein bumpje is het antwoord goed ? Bewerkt: 5 november 2006 door coz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bassiej Geplaatst: 4 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 4 november 2006 sorry, was het topic vergeten maar het is niet precies goed (het is iets noordelijkr) maar ik reken het goed you're next Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.