coz Geplaatst: 5 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 5 november 2006 sorry, was het topic vergeten maar het is niet precies goed (het is iets noordelijkr) maar ik reken het goed you're next Dutchpad zit dan nog meer in de buurt inderdaad Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ringo Geplaatst: 6 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 6 november 2006 (bewerkt) hoe dan ook neem ik ff een plaatje edit: klik hier Bewerkt: 6 november 2006 door Ringo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mb. Geplaatst: 7 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 7 november 2006 Dat is Linksboven op de map, op dat kleine eilandje waar ook een Sparrow staat en waar je de Vaar-school hebt. Is bij de kruising op de weg naarboven Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
coz Geplaatst: 7 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 7 november 2006 Je moet een kaartje posten met daarop de exacte locatie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Thundercover Geplaatst: 7 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 7 november 2006 (bewerkt) ik denk hier: ik hoop dat het duidelijk is Bewerkt: 28 oktober 2008 door Thundercover Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
coz Geplaatst: 7 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 7 november 2006 Dat is Linksboven op de map, op dat kleine eilandje waar ook een Sparrow staat en waar je de Vaar-school hebt. Is bij de kruising op de weg naarboven Je moet een kaartje posten met daarop de exacte locatie zo exact hoeft ook weer niet .. maar toch .... Mb. mag van mij ... er zijn maar 2 kruisingen daar Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mb. Geplaatst: 8 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 8 november 2006 Hier is de nieuwe: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bassiej Geplaatst: 8 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 8 november 2006 Hier is de nieuwe: Volgens mij was je niet aan de beurt..? 'theundercover' of 'coz' denk ik .. maar hij moet eerst nog goedgerekend worden door Ringo.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mb. Geplaatst: 8 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 8 november 2006 Hier is de nieuwe: Volgens mij was je niet aan de beurt..? 'theundercover' of 'coz' denk ik .. maar hij moet eerst nog goedgerekend worden door Ringo.. Aah ok, verkeerd gelezen want dit stond er: Mb. mag van mij ... er zijn maar 2 kruisingen daar Sorry :o Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ringo Geplaatst: 8 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 8 november 2006 hij 's helemaal goed dus ga maar raden (ik weet hem niet) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bassiej Geplaatst: 8 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 8 november 2006 Aah ok, verkeerd gelezen want dit stond er: Mb. mag van mij ... er zijn maar 2 kruisingen daarSorry :o Onee.. sorry van mij idd Coz zei dat je mocht;) dus je deed het wel goed;) excuus Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
356 Geplaatst: 9 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 9 november 2006 is het niet in het mijn-gebied in las venturas? mooie 7 serie trouwens Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mb. Geplaatst: 9 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 9 november 2006 is het niet in het mijn-gebied in las venturas?mooie 7 serie trouwens Dat is wel heel oppervlakkig Of even met een mapje, of een screenshot Dankje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
coz Geplaatst: 13 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 13 november 2006 is het niet in het mijn-gebied in las venturas? mooie 7 serie trouwens Dat is wel heel oppervlakkig Of even met een mapje, of een screenshot Dankje als ik me niet vergis Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mb. Geplaatst: 15 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 15 november 2006 Niet precies daar, maar ik reken hem wel goed, je kan het verschil namelijk niet zien Hij staat namelijk in het volgende tunneltje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.