justinW Geplaatst: 15 november 2006 Rapport Geplaatst: 15 november 2006 Die 2de van Coz is als je voor het politie bureau staat en dan een blok naar rechts als ik het goed heb. Justin W Onee sorry een blok naar links. Reageren
coz Geplaatst: 17 november 2006 Rapport Geplaatst: 17 november 2006 (bewerkt) Niet precies daar, maar ik reken hem wel goed, je kan het verschil namelijk niet zien Hij staat namelijk in het volgende tunneltje Die 2de van Coz is als je voor het politie bureau staat en dan een blok naar rechts als ik het goed heb. Justin W Onee sorry een blok naar links. daar zit in de verste verte geen politiebureau in de buurt daarnaast .. plaatje Bewerkt: 17 november 2006 door coz Reageren
coz Geplaatst: 17 november 2006 Rapport Geplaatst: 17 november 2006 bij the visage? dat is nog steeds 3x te dichtij een politiebureau ... maar ook zonder plaatje terwijl hierboven .... oh .. en mss ook niet in de goede stad Reageren
coz Geplaatst: 23 november 2006 Rapport Geplaatst: 23 november 2006 dit topic was sticky - waarom nu niet meer ? is dat per ongeluk tijdens het verhuizen gebeurt ? Reageren
HerrieM Geplaatst: 23 november 2006 Rapport Geplaatst: 23 november 2006 Dat is inderdaad gebeurt na het verhuizen, maar wel bewust. Omdat door het samenvoegen van General en media je veel sticky topics kreeg en het onoverzichtelijk werd is er besloten om er een aantal los te maken. Deze staan echter wel vernoemd in een nieuw stickt topic genaamd Great topics Reageren
gamer_edo Geplaatst: 23 november 2006 Rapport Geplaatst: 23 november 2006 heb een probleem ik zie de screens niet Reageren
coz Geplaatst: 24 november 2006 Rapport Geplaatst: 24 november 2006 ok .. blijkbaar komen jullie hier niet uit ofzo dit is exact dezelfde plek .. maar dan camera een andere kant uit gedraaid als jullie het nu niet kunnen vinden weet ik het ook niet meer Reageren
The GamerII Geplaatst: 24 november 2006 Rapport Geplaatst: 24 november 2006 gevonden.. k was denet ff aan t gtaen en toen zag ik hem check de bijlage rood puntje is het! Reageren
coz Geplaatst: 24 november 2006 Rapport Geplaatst: 24 november 2006 gevonden..k was denet ff aan t gtaen en toen zag ik hem check de bijlage rood puntje is het! nope Reageren
Mastertuner Geplaatst: 28 november 2006 Rapport Geplaatst: 28 november 2006 East Los Santos! Reageren
coz Geplaatst: 28 november 2006 Rapport Geplaatst: 28 november 2006 (bewerkt) wil een admin aljeblieft in de topic titel vermelden [ plaats op map markeren en toevoegen ] >>> Door Dutchy3010: Is een moderator ook goed? <<< Bewerkt: 28 november 2006 door Dutchy3010 Reageren
Mastertuner Geplaatst: 28 november 2006 Rapport Geplaatst: 28 november 2006 (bewerkt) Wel hier dan het nodige kaartje! (Kaartje: WikiGTA) Bewerkt: 28 november 2006 door -YokoZumi- Reageren
coz Geplaatst: 28 november 2006 Rapport Geplaatst: 28 november 2006 (bewerkt) wil een admin aljeblieft in de topic titel vermelden [ plaats op map markeren en toevoegen ] >>> Door Dutchy3010: Is een moderator ook goed? <<< jazekers - hoeft niet exact mijn text te zijn , als het maar duidelijk is in de TT dat plaatje erbij moet :') Wel hier dan het nodige kaartje! (Kaartje: WikiGTA) kan het niet goedrekenen waarom zet je die stip in jefferson neer als je eerst east los santos zegt (dat is overigens ook niet goed , nog iets verder naar rechts) (kan ik het nog makkelijker maken ? ) Bewerkt: 28 november 2006 door coz Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.