Koen729 Geplaatst: 4 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 4 januari 2007 Nu maak ik er een Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MASTERMIND Geplaatst: 4 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 4 januari 2007 Hierzo in Angel Pine sorry dat de kaart onduidelijk is Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cosmo Geplaatst: 20 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 20 januari 2007 Ben er weer Heb het erg druk met school inmiddels en me computer is opnieuw geinstalleerd dus geen gta voor mij op dit moment >>> Door Bling: En waarom post je dat hier? Je voegt niet bepaald iets nuttigs toe aan dit topic met deze post. <<< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Groot-Duimpje Geplaatst: 20 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 20 januari 2007 Hierzo in Angel Pine sorry dat de kaart onduidelijk is is die nu goed of niet ? >>> Door Bling: Dit had je ook over PB kunnen vragen. En ookal is het antwoord (de post waar je op reageert) goed, dan schiet je er toch niks mee op aangezien jij het antwoord niet had gegeven. <<< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lance Vance Dance Geplaatst: 20 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 20 januari 2007 dat is inderdaad in Angel Pine, vlakbij de Ammu-Nation en Cluckin' Bell Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MASTERMIND Geplaatst: 21 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 21 januari 2007 Het wordt eens tijd dat dit spelletje weer op gang komt. Aangezien mijn antwoord correct is, post ik wel een picture Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverbyte Geplaatst: 21 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 21 januari 2007 Dat is op een landweggetje in Vinewood, is het niet? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Roxx0rz Geplaatst: 21 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 21 januari 2007 Ergens in mulholland lijkt mij.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big Boss Geplaatst: 21 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 21 januari 2007 (bewerkt) Het is op die weg. (denk ik) [edit]@ $NeoSyp$: Waar is hier? ik zie alleen een lege kaart.[/edit] Bewerkt: 22 januari 2007 door Big Boss Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MASTERMIND Geplaatst: 21 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 21 januari 2007 Nee, sorry Big Boss het is niet goed, ik weet het deze is ietsjes moeilijker, maar het is mogelijk. Nog even ter info een antwoord is alleen geldig met een foto! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
$NeoSyp$ Geplaatst: 21 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 21 januari 2007 hier: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
michaelfivez Geplaatst: 23 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 23 januari 2007 (bewerkt) hier: Sorry dat ik zeg, maar dit is gewoon Los Santos zonder aanduiding Ik dnek dat het dit is: Bewerkt: 23 januari 2007 door michaelfivez Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MASTERMIND Geplaatst: 23 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 23 januari 2007 Ik zie nog steeds niets op het kaartje van $Neospy$ @michaelfivez: sorry dat ik het zeg maar op mijn foto is duidelijk een weg zichtbaar, dus zal het misschien ook op een weg zijn Conclusie: ze zijn nog steeds fout KOM AAN MENSEN ZO MOEILIJK IS-IE NU OOK WEER NIET! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
$NeoSyp$ Geplaatst: 23 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 23 januari 2007 hier is hij dan nog een keer:*zucht*(weer : en het is $NeoSyp$, niet $NeoSpy$ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MASTERMIND Geplaatst: 23 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 23 januari 2007 (bewerkt) Ok, als troost mag je de volgende doen ($NeoSyp$) (ja de foto is goed) Bewerkt: 23 januari 2007 door MASTERMIND Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.