MASTERMIND Geplaatst: 27 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 27 januari 2007 Goed gekeurt alweer[/font] Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
$NeoSyp$ Geplaatst: 27 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 27 januari 2007 Goed gekeurt alweer[/font] ok eventjes een lekker vage: http://img178.imageshack.us/img178/4251/gt...16453267eq0.png Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MASTERMIND Geplaatst: 27 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 27 januari 2007 Dit is een moeilijke (zou je niet beter een andere pakken ) Ik doe een wilde gok, want ik weet het echt niet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dutchy3010 Geplaatst: 27 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 27 januari 2007 Het loopt her een beetje de spuigaten uit vind ik, omdat jullie gewoon om en om posten. Vanaf nu geld dan ook in dit topic de regel: "Maximaal 3 posts per persoon per dag", net als in de SA quiz. Zie de hernieuwde regels. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
$NeoSyp$ Geplaatst: 27 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 27 januari 2007 Dit is een moeilijke (zou je niet beter een andere pakken )Ik doe een wilde gok, want ik weet het echt niet Was de andere kant van de heuvel, maar goed, ik reken hem goed Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MASTERMIND Geplaatst: 29 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 29 januari 2007 Wou ik ben alweer aan de beurt, sorry dat nu pas post maar zaterdag mocht niet meer vanwege de nieuwe regels van Dutchy en zondag was ik de hele dag weg. Maar hier is een nieuwe en tegelijk een gemakkelijke. Misschien een goed idee om dit topic vast te plakken <<hiero>> Misschien hadden jullie het nog niet door maar ik heb GTA: SA op de PS2 en ik haal de foto's van internet, maar de kennis blijft hetzelfde. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Timothy Geplaatst: 29 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 29 januari 2007 (bewerkt) Ik heb even globaal gedaan aangezien er veel van dat soort huizen zijn, de naam is volgens mij Vinewood Hill's Mansion als ik me niet vergis... Bewerkt: 29 januari 2007 door VWO-er Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
$NeoSyp$ Geplaatst: 29 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 29 januari 2007 (bewerkt) dat is bij het savehuis in mullholland. vond het een beetje nutteloos kaartje maken, want dit is gewoon het zwembad erachter... als je toch kaartje wilt zeg je maar voor duidelijkheid: niet madd doggs' huis heh Bewerkt: 29 januari 2007 door $NeoSyp$ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MASTERMIND Geplaatst: 29 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 29 januari 2007 (bewerkt) Regels[*] Markeer de plaats van de screen op een kaartje en voeg die toe. [*] Maximaal 3 posts per dag [*] Duidelijk aangeven waar je bedoeld Nog eens dit zijn de regels. Dus ik wil graag een kaartje. Als je dan een kaartje post moet het wel de juiste plaats zijn. Ik weet dat ik nu aan het overdrijven ben met de regels en zo, maar laten we het doen volgens de spelregels, dan vallen er ook geen gewonden aan onze zijde. Ik heb VWO-er en $Neosyp$ en pb gestuurd voor te antwoorden. Die van $Neosyp$ is goed alweer[/font]. Bewerkt: 29 januari 2007 door MASTERMIND Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
$NeoSyp$ Geplaatst: 29 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 29 januari 2007 (bewerkt) Ok als het echt moet: en de nieuwe: http://img265.imageshack.us/img265/1629/gt...17455417zs5.png Bewerkt: 29 januari 2007 door $NeoSyp$ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MASTERMIND Geplaatst: 29 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 29 januari 2007 Dit wordt zo eenzaam als er geen competite is. Ik hou me aan de regels Het is hier achter die modshop. edit: Ik heb het alweer goed dus >>hier<< is een nieuwe. (mijn laatste post vandaag in dit topic) Mischien een goed idee om dit topic vast te plakken? Iemand? >>> Door Dutchy3010: Ik vind dit topic niet iets wat vastgeplakt hoort te zijn, als je erin wilt posten blijft hij vanzelf wel boven water drijven. Daarnaast wil ik nog even melden dat ik het niveau wel wat hoger wil hebben als dit. Het is namelijk wel heel erg dat we nu Verdant Meadows gaan uitkiezen, wat ook nog eens in de naam van de url staat. Bijna iedereen weet dit wel te vinden. Maak gewoon je eigen screens, met wat niveau, want dat is veeeel leuker voor het spel als dat iedereen het zo eenvoudig kan raden... .<<< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverbyte Geplaatst: 29 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 29 januari 2007 (bewerkt) TOTAL EDIT: Mastermind heeft via PB aangegeven dat mijn antwoord correct was. Deze is voor de echte die-hard Plaats aangeven op een kaartje AUB. (Klik op het plaatje voor een vergroting) PS: Ik PB wel als het antwoord goed is, anders gaat dat ten koste aan mijn berichten limiet in dit topic. Bewerkt: 29 januari 2007 door Silverbyte Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Timothy Geplaatst: 29 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 29 januari 2007 (bewerkt) Kijk: Rode stip... EDIT: Per PM door gekregen dat ie goed was . Nieuwe: http://www.gtaforum.nl/uploads/1164032410/...00_20_34641.jpg >>> Door Bling: Screen in link gezet, wegens te grote afmetingen. <<< Sorry... Gewoon even gezocht. Mijn SA is nl. tijdelijk uit de race. Bewerkt: 30 januari 2007 door VWO-er Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dexist Geplaatst: 30 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 30 januari 2007 hier? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Timothy Geplaatst: 30 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 30 januari 2007 Ja... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.