Dexist Geplaatst: 30 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 30 januari 2007 ok dan nu de mijne tja tja waar zal dit zijn? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
$NeoSyp$ Geplaatst: 30 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 30 januari 2007 ok dan nu de mijnetja tja waar zal dit zijn? http://img255.imageshack.us/img255/9033/sa...easradariy1.gif Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dexist Geplaatst: 31 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 31 januari 2007 mm ik reken hem goed volgende keer iets wat precieser zijn neosyp (hij was in de garage bij je save house in dilimore. Maar jij bent dus. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dexist Geplaatst: 24 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 24 maart 2007 (bewerkt) in overleg met neosyp, de gene die dit als eerste leest mag weer een plaatje posten. Bewerkt: 24 maart 2007 door xSANx-xERWINx Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Donald F. Duck Geplaatst: 24 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 24 maart 2007 Ik doe er maar een: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA_XP Geplaatst: 26 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 26 maart 2007 Ik doe er maar een: The Truth omdat je voor hem dacht ik de missie Black Project moest doenP.S.:Was hier niet al zo'n topic over Het is bij de dam in de woestijn in het westen, waar je Politie-vriendin kan vinden. Waar je in een missie plakbommen moet gaan plaatsen in de dam. Namelijk de missie Dam Blast. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
$NeoSyp$ Geplaatst: 27 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 27 maart 2007 (bewerkt) Ik doe er maar een: The Truth omdat je voor hem dacht ik de missie Black Project moest doenP.S.:Was hier niet al zo'n topic over Het is bij de dam in de woestijn in het westen, waar je Politie-vriendin kan vinden. Waar je in een missie plakbommen moet gaan plaatsen in de dam. Namelijk de missie Dam Blast. Ik denk ook dat het de dam is, maar wel de westkant (volgens mij is die missie oost dam, niet zeker) Om precies te zijn dus het noord-westen van de Sherman Dam. Bewerkt: 27 maart 2007 door $NeoSyp$ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Donald F. Duck Geplaatst: 28 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 28 maart 2007 Ik denk ook dat het de dam is, maar wel de westkant (volgens mij is die missie oost dam, niet zeker)Om precies te zijn dus het noord-westen van de Sherman Dam. En dit klopt! Next one for you (of zoiets). Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
$NeoSyp$ Geplaatst: 28 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 28 maart 2007 (bewerkt) Door een bepaald iets kun je het al makkelijk zien, balen dat dat erop staat Bewerkt: 28 maart 2007 door $NeoSyp$ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
EXIT Geplaatst: 29 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 29 maart 2007 hier is ie dan: om zeker te zijn: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
$NeoSyp$ Geplaatst: 29 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 29 maart 2007 hier is ie dan: om zeker te zijn: ja... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
EXIT Geplaatst: 29 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 29 maart 2007 De nieuwe: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MartyCeha Geplaatst: 29 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 29 maart 2007 De Transfender in Doherty, San Fierro. Klik hier voor de modshop kaart van WikiGTA. Het is het rode bolletje in San Fierro. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
EXIT Geplaatst: 29 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 29 maart 2007 De Transfender in Doherty, San Fierro. Klik hier voor de modshop kaart van WikiGTA. Het is het rode bolletje in San Fierro. en het antwoord is goed Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
superjetze Geplaatst: 6 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 6 mei 2007 zo dan probeer ik het opnieuw: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.