GTA_XP Geplaatst: 6 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 6 mei 2007 zo dan probeer ik het opnieuw: Het is bij je eerste missie nadat je de Green Sabre hebt voltooid. Na die missie moet je een camera hebben om een man te pakken. En die man is in het houten huisje aan de Mount Chiliad berg. Klopt dat? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MASTERMIND Geplaatst: 6 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 6 mei 2007 Bedoel je soms hier? Ik weet zeker dat je verplicht was om een kaartje te posten. Heey, mijn favoriete spelletje is terug Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA_XP Geplaatst: 6 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 6 mei 2007 Bedoel je soms hier?Ik weet zeker dat je verplicht was om een kaartje te posten. Heey, mijn favoriete spelletje is terug Ja daar!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MASTERMIND Geplaatst: 7 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 7 mei 2007 Bedoel je soms hier?Ik weet zeker dat je verplicht was om een kaartje te posten. Heey, mijn favoriete spelletje is terug Ja daar!! Maar dan ben ik nog de eerste die aan alle regels voldoet, dus dan ben ik ik nog eerst Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
superjetze Geplaatst: 7 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 7 mei 2007 Bedoel je soms hier?Ik weet zeker dat je verplicht was om een kaartje te posten. Heey, mijn favoriete spelletje is terug Ja daar!! Maar dan ben ik nog de eerste die aan alle regels voldoet, dus dan ben ik ik nog eerst FOUT!!!! daar is het niet maar bij een ander huisje waar zo'n grappig motertje bij is maar als je er op rijd dan krijg je niet bij moter skill maar bij car skill Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MASTERMIND Geplaatst: 7 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 7 mei 2007 (bewerkt) Bedoel je soms hier?Ik weet zeker dat je verplicht was om een kaartje te posten. Heey, mijn favoriete spelletje is terug Ja daar!! Maar dan ben ik nog de eerste die aan alle regels voldoet, dus dan ben ik ik nog eerst FOUT!!!! daar is het niet maar bij een ander huisje waar zo'n grappig motertje bij is maar als je er op rijd dan krijg je niet bij moter skill maar bij car skill Zou je beter geen andere doen omdat iedereen nu wel al weet waar die is, zo blijft het spannend Bewerkt: 7 mei 2007 door MASTERMIND Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Blue Yoshi 97 Geplaatst: 16 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 16 mei 2007 *Bump* New Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
superjetze Geplaatst: 18 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 18 mei 2007 Bedoel je soms hier?Ik weet zeker dat je verplicht was om een kaartje te posten. Heey, mijn favoriete spelletje is terug Ja daar!! Maar dan ben ik nog de eerste die aan alle regels voldoet, dus dan ben ik ik nog eerst FOUT!!!! daar is het niet maar bij een ander huisje waar zo'n grappig motertje bij is maar als je er op rijd dan krijg je niet bij moter skill maar bij car skill Zou je beter geen andere doen omdat iedereen nu wel al weet waar die is, zo blijft het spannend Edit": dit is hem: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
$NeoSyp$ Geplaatst: 8 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 8 september 2007 Nou, wat jammer dat hier al maanden niet is gepost. Dan zal ik maar weer verdergaan, en wel met het volgende plaatje: http://img213.imageshack.us/img213/1330/gallery302ap9.jpg Hij is moeilijk, ik weet het, maar zoek maar eens op plekken waar je wat minder komt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
JasonStatham Geplaatst: 8 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 8 september 2007 ^het atrium?? >>> Door _KoE_Mzungu: Alleen antwoorden met een deel van de kaart met daarop het antwoord aangegeven, dus je zal de exacte locatie moeten aangeven. <<< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaPilot Geplaatst: 22 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 22 juni 2008 Ik denk dat het het Atrium is: http://snapmap.wikigta.org/index.php?map=S...amp;set=442,251 tis een snapmapkaartje he:) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Basssss Geplaatst: 24 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 24 juni 2008 (bewerkt) Ik dacht eerder dat gebouw hier: http://snapmap.wikigta.org/index.php?map=S...290,352|288,359 Edit: Ja ik weet het, MegaPilot heeft een kick geleden. Maar dit is een leuk spel. Bewerkt: 24 juni 2008 door Basssss Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bossinkje Geplaatst: 24 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 24 juni 2008 Ik dacht eerder dat gebouw hier:http://snapmap.wikigta.org/index.php?map=S...290,352|288,359 Edit: Ja ik weet het, MegaPilot heeft een kick geleden. Maar dit is een leuk spel. Maar dat gebouw kan je toch niet in? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Basssss Geplaatst: 24 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 24 juni 2008 Ik dacht eerder dat gebouw hier:http://snapmap.wikigta.org/index.php?map=S...290,352|288,359 Edit: Ja ik weet het, MegaPilot heeft een kick geleden. Maar dit is een leuk spel. Maar dat gebouw kan je toch niet in? Wie zegt dan dat je erin moet kunnen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bossinkje Geplaatst: 24 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 24 juni 2008 Ik dacht eerder dat gebouw hier:http://snapmap.wikigta.org/index.php?map=S...290,352|288,359 Edit: Ja ik weet het, MegaPilot heeft een kick geleden. Maar dit is een leuk spel. Maar dat gebouw kan je toch niet in? Wie zegt dan dat je erin moet kunnen? Oh natuurlijk, het raam kan ook aan de buitenkant zijn Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.