Mr. Sugo Geplaatst: 30 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 30 juli 2008 Mischien dat kleine huisje op de begraafplaats in Los Santos, waar je in kunt? ( ik weet niet zeker of daar ramen zitten :o ) Click here to view the SnapMap Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Black Vegetable Geplaatst: 3 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 augustus 2008 Het is een glasraam van het kerkje van Bayside. Snapmap: klik Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
_KoE_Mzungu Geplaatst: 3 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 augustus 2008 (bewerkt) Het is een glasraam van het kerkje van Bayside.Snapmap: klik Aangezien $NeoSyp$ op vakantie is (tot 30 augustus) én hij toendertijd tevens een topic hierover was gestart in het toen nog bestaande 'Easter Egg' subforum (i.v.m. een mogelijke verwijzing naar de heilige St Andreas), kan ik je melden dat dit antwoord goed is.Als een moderator het niet eens is met het feit dat ik het antwoord goedkeur is het aan hun om dit ongedaan te maken. :$ Bewerkt: 3 augustus 2008 door _KoE_Mzungu Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Black Vegetable Geplaatst: 6 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 6 augustus 2008 Dus moet ik nu nog even wachten tot een moderator het goedkeurt? Salutations, Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
_KoE_Mzungu Geplaatst: 6 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 6 augustus 2008 Lees >dit topic< en je weet dat het goed is. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Black Vegetable Geplaatst: 7 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 7 augustus 2008 (bewerkt) OK de volgende dan: Salutations en succes, Bewerkt: 7 augustus 2008 door Black Vegetable Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dark_Zemy Geplaatst: 8 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 8 augustus 2008 Heey, Blackje. Dat plaatje is hier genomen: Click here to view the SnapMap Het is het hokje waar de portier van het vliegveld zit. Het kan natuurlijk ook bij de andere ingangen van vliegvelden zijn. Greez: Darkje. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Basssss Geplaatst: 8 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 8 augustus 2008 (bewerkt) Heey, Blackje.Dat plaatje is hier genomen: Click here to view the SnapMap Het is het hokje waar de portier van het vliegveld zit. Het kan natuurlijk ook bij de andere ingangen van vliegvelden zijn. Greez: Darkje. Lol, ik geloof dat je je dingetje aan de verkeerde kant van de weg hebt gezet. http://snapmap.wikigta.org/index.php?map=S...633,665|603,175 Bewerkt: 8 augustus 2008 door Basssss Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Black Vegetable Geplaatst: 8 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 8 augustus 2008 Maakt niet uit, ik snap het wel Dark Zemy'tje is aan de beurt. Salutations, Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
StijnGTA Geplaatst: 21 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 21 augustus 2008 deze,niet zo moeilijk Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bossinkje Geplaatst: 23 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 23 augustus 2008 Dat is hier: Klik Voor Snapmap Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dark_Zemy Geplaatst: 14 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 14 september 2008 (bewerkt) Ik was aan de beurt om een plaatje te posten weet je nog? Oke ik ben wat laat maar toch. Succes alvast. Greetz: Darkje Bewerkt: 14 september 2008 door Dark_Zemy Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sjorszzz Geplaatst: 15 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst: 15 oktober 2008 Ik was aan de beurt om een plaatje te posten weet je nog? Oke ik ben wat laat maar toch. Succes alvast. Greetz: Darkje Dat is vals! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MartyCeha Geplaatst: 15 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst: 15 oktober 2008 Dat is vals! Wat is er vals? Is het een te moeilijk plaatje? Of vindt je dat Dark Zemy onterecht het plaatje post? In dat geval moet je eens een paar posts naar boven kijken. Daarbij zal het niemand echt uitmaken wie het plaatje heeft gepost A) omdat het een redelijk gedateerd topic is, en B) Ik denk niet dat mensen heel veel waarde hechten aan hun beurt in dit topic Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dark_Zemy Geplaatst: 16 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst: 16 oktober 2008 Nou ik geef een hint, Ghost betekend spook... spook**** Ghost**** Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.