.Corneria. Geplaatst: 5 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 5 december 2008 Nou ik geef een hint, Ghost betekend spook...spook**** Ghost**** ghosttown? : snapmap Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dark_Zemy Geplaatst: 5 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 5 december 2008 (bewerkt) WHoOoO! Topic uit het stof vandaan, Ja, hij ligt dichtbij ghosttown, maar ik wil de exacte locatie, Ligt wel aan de weg, Want dit bord staat niet in een verlaten stad. Wat ben ik toch een eikel aardig mens hé? Edit: Laat maar, jij bent, het is flauw om een ander nog de kans te geven. Jij mag. Bewerkt: 5 december 2008 door Dark_Zemy Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Corneria. Geplaatst: 5 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 5 december 2008 oke hier is ie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dark_Zemy Geplaatst: 5 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 5 december 2008 Click here to view the SnapMap Maar de volgende die post mag een plaatje posten Ik heb een Photo-BlackOut. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Corneria. Geplaatst: 5 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 5 december 2008 Click here to view the SnapMapMaar de volgende die post mag een plaatje posten Ik heb een Photo-BlackOut. volgende weer voor u>>> Door _KoE_Mzungu: Zoals Dark_Zemy al meldde kan nu in principe iedereen een afbeelding uit het spel plaatsen waarbij de locatie geraden moet worden. Dus wie het eerst komt; het eerst maalt.<<< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Die Hard Geplaatst: 6 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 6 december 2008 Nou, vooruit dan maar.. Succes. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Basssss Geplaatst: 6 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 6 december 2008 Click here to view the Snapmap Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Die Hard Geplaatst: 6 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 6 december 2008 Click here to view the Snapmap Zucht, wat ben jij toch een vervelend kind. Hij is goed. The next one is for you. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Basssss Geplaatst: 6 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 6 december 2008 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Die Hard Geplaatst: 6 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 6 december 2008 Click here to view the SnapMap Ik weet het niet helemaal zeker, denk dat het daar ergens in de buurt ligt.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Basssss Geplaatst: 6 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 6 december 2008 Click here to view the SnapMapIk weet het niet helemaal zeker, denk dat het daar ergens in de buurt ligt.. Fout. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bierbuikje Geplaatst: 6 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 6 december 2008 http://snapmap.wikigta.org/index.php?map=S...amp;set=646,459 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Basssss Geplaatst: 6 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 6 december 2008 http://snapmap.wikigta.org/index.php?map=S...amp;set=646,459 Dat is helaas goed... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bierbuikje Geplaatst: 6 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 6 december 2008 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Basssss Geplaatst: 6 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 6 december 2008 http://snapmap.wikigta.org/index.php?map=S...amp;set=316,569 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.