Edegem Geplaatst: 20 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 20 augustus 2010 Die afbeelding is wel erg moeilijk. Dat kan wel op erg veel plaatsen zijn. Dus het is in los santos en je komt er gedurende een missie. Zouden we aub mogen weten welke missie? In ieder geval, is het hier ergens? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Basssss Geplaatst: 27 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 27 augustus 2010 Wat jij wilt, de missie is End of the Line. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rinaldootje Geplaatst: 27 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 27 augustus 2010 Hier ergens. Click here to view the SnapMap Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Basssss Geplaatst: 31 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 31 augustus 2010 Nog steeds allemaal fout. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
d0nM0NTANA Geplaatst: 5 september 2010 Rapport Share Geplaatst: 5 september 2010 is het tijdens de achtervolging van de brandweerauto? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ihoihfuire Geplaatst: 8 november 2010 Rapport Share Geplaatst: 8 november 2010 Of geef meer tips of laat een ander een nieuwe vraag stellen en biegt het antwoord op.. aub! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Basssss Geplaatst: 8 november 2010 Rapport Share Geplaatst: 8 november 2010 is het tijdens de achtervolging van de brandweerauto? Het is eerder. Of geef meer tips of laat een ander een nieuwe vraag stellen en biegt het antwoord op.. aub! Je kunt ook een poging doen om het te raden in plaats van een beetje lui achterover te gaan zitten wachtend tot ik het antwoord geef, er zijn naar mening al zoveel tips geweest dat er weinig verkeerde antwoorden overblijven. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Zombiespeed Geplaatst: 9 november 2010 Rapport Share Geplaatst: 9 november 2010 In die drugsfabriek ofoz? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NathanS Geplaatst: 14 november 2010 Rapport Share Geplaatst: 14 november 2010 Is dat niet in dat steegje vlakbij de tennisvelden in LS? Vraag is al 2 jaar bezig Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Basssss Geplaatst: 14 november 2010 Rapport Share Geplaatst: 14 november 2010 In die drugsfabriek ofoz? Wees duidelijker, waar in de drugsfabriek dan? Aan 'ofzo' heb ik niets. Is dat niet in dat steegje vlakbij de tennisvelden in LS? Vraag is al 2 jaar bezig Nop, en nou je het zegt. :$ Deze was veel moeilijker dan ik überhaupt verwachtte. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst: 15 november 2010 Rapport Share Geplaatst: 15 november 2010 Achterwand van dat drugshuis? (Heb geen idee in welke straat het is dus een van die bolletjes: My link Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Zombiespeed Geplaatst: 15 november 2010 Rapport Share Geplaatst: 15 november 2010 (bewerkt) In die drugsfabriek ofoz? Wees duidelijker, waar in de drugsfabriek dan? Aan 'ofzo' heb ik niets. Nop, en nou je het zegt. :$ Deze was veel moeilijker dan ik überhaupt verwachtte. Ehm ff denken hoe dat er ook alweer uitzag Volgens mij als je die drugsfabriek inkomt heb je zoon grote ruimte dacht ik En daar is t Ik kan t ook nie zo uitleggen >.< edit : Hier en dan ong bij 6:44 ofzo? Bewerkt: 15 november 2010 door Zombiespeed Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Basssss Geplaatst: 15 november 2010 Rapport Share Geplaatst: 15 november 2010 (bewerkt) Achterwand van dat drugshuis? (Heb geen idee in welke straat het is dus een van die bolletjes: My link Fout. Ehm ff denken hoe dat er ook alweer uitzag Volgens mij als je die drugsfabriek inkomt heb je zoon grote ruimte dacht ik En daar is t Ik kan t ook nie zo uitleggen >.< edit : Hier en dan ong bij 6:44 ofzo? Nog steeds fout, maar je komt heel erg dicht in de buurt. Edit: Als je End Of The Line gaat spelen en je kijkt een beetje goed om je heen, dan weet ik zeker dat je hem meteen ziet. Bewerkt: 15 november 2010 door Basssss Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Faex Geplaatst: 18 november 2010 Rapport Share Geplaatst: 18 november 2010 En waarom is de plaats moeilijk te bereiken? Staan er huizen voor waar je op moet klimmen of... wat maakt het zo moeilijk om er te komen ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Basssss Geplaatst: 18 november 2010 Rapport Share Geplaatst: 18 november 2010 (bewerkt) De plek is niet bereikbaar vanaf het begin van het spel, in ieder geval niet zonder mods of cheats. Als jullie het nu nog niet weten mag ik mezelf voor het hoofd slaan. Bewerkt: 18 november 2010 door Basssss Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.