[R-ick] Geplaatst: 5 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 maart 2005 In Idlewood. (Mss) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Spacecraft Geplaatst: 5 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 maart 2005 (bewerkt) Ergens in de buurt waar je die graffity-missie moet doen in LS, in de Ballas buurt ? Beetje te vaag antwoord. Ik zeg niet of je in de goede richting zit, of totaal niet.. maar wees wat preciezer ( naam van de buurt ed. ) Edit: In Idlewood. (Mss) Nee fout. Bewerkt: 5 maart 2005 door BMW Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mister Fuji Geplaatst: 10 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 maart 2005 Misschien moet je maar een tip geven ofzo, t begint een beetje dood te raken... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tmzom Geplaatst: 10 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 maart 2005 Ergens noord in Los Santos, Bij de kleine Dorpjes! (waar zo veel Freeway's rijden) (Waar je een vriendin kunt krijgen bij een ammunation) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mathiz Geplaatst: 10 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 maart 2005 in bleuberry bij je safe house Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Godfather Geplaatst: 10 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 maart 2005 dat is blueberry niet ....als het een screen uit een dorpje was had ik het wel gezegd . ik weet denk ik wel waar het is ...post straks misschien de oplossing Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Spacecraft Geplaatst: 13 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 maart 2005 Helemaal vergeten dat dit topic ook nog bestond, maar jullie zitten allemaal fout Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gangster28 Geplaatst: 13 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 maart 2005 jefferson????????? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Spacecraft Geplaatst: 13 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 maart 2005 jefferson????????? Jep, dat was hem, pic is gemaakt op de oprit van een huis in Jefferson, LS. Jij mag de volgende screen plaatsen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gangster28 Geplaatst: 13 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 maart 2005 waar is deze genomen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Godfather Geplaatst: 13 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 maart 2005 palomino creek Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mister Fuji Geplaatst: 13 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 maart 2005 mmm... déjà vu (zie pagina 5; mijn post) en verrassend genoeg had The Godfather hem toen OOK al goed Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gangster28 Geplaatst: 13 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 maart 2005 foutje ik had terug moeten bladeren maar The Godfather had het goed Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Spacecraft Geplaatst: 15 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 maart 2005 Misschien dat The Godfather even een nieuwe screen wil plaatsen, dan hebben we weer wat te raden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Godfather Geplaatst: 17 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 maart 2005 sorry was in slaap gevallen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.