Jump to content

Nieuw Mount Chiliad

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Focking hell, sorry hoor. Maar dit is gewoon een staaltje amateurswerk. Ik wil niet weten wat je ziet als je vanonder op die opstijg/landingsbaan ziet. (Onzichtbaar platform.) Als je een 'steunbalk' gebruikt, zet hem dan iig netjes neer. Of gebruik gewoon 1 lang opbject. Nog iets wat niet netjes is afgewerkt is de rotsen. Je baan ligt te laag waardoor er rotsen doorheen komen. Hier kan je pijnlijk ten val gaan. En die opsteigplaats voor helikopters is zo bugged als hell. Als je er met MTA een vehicle change neerzet dan blijf je erin haken.

Bewerkt: door TheBlackDevil

Download deze mod niet!

Ik herhaal:

Download deze mod niet!

Als je te dicht in de buurt van Mount Chiliad komt Doet GTA SA Het niet meer.

Ik haal de download link weg. Ik heb een PB naar DaBeast gestuurd en hij haalt het weg.

Ik vind je commentaar wel goed.

Maar mount chiliad is zo hobbelig als ik weet niet wat.

en wat voor steunbalken zou ik erin moeten zetten dan.

staat er ergens een lange steunbalk in het spel?

nee.

En die helikopter plaats waar moet ik hem anders neer zetten dan? :duh:

:cya:

Bewerkt: door Unmountable Tijmen
Geplaatst:

Mooi gemaakt! ik baal er nu wel van dat ik SA op de ps2 heb anders had ik het mooi gedownload netzoals die vliegveld mod in de woestijn die was ook mooi gemaakt!

Geplaatst:
Focking hell, sorry hoor. Maar dit is gewoon een staaltje amateurswerk. Ik wil niet weten wat je ziet als je vanonder op die opstijg/landingsbaan ziet. (Onzichtbaar platform.) Als je een 'steunbalk' gebruikt, zet hem dan iig netjes neer. Of gebruik gewoon 1 lang opbject. Nog iets wat niet netjes is afgewerkt is de rotsen. Je baan ligt te laag waardoor er rotsen doorheen komen. Hier kan je pijnlijk ten val gaan. En die opsteigplaats voor helikopters is zo bugged als hell. Als je er met MTA een vehicle change neerzet dan blijf je erin haken.

kraak hem dan niet af! het ziet er toch hartstikke goed uit? en als je dat vind download je het niet en laat zelf dan is wat zien als je het allemaal zo goed weet te zeggen

Geplaatst:
Mooi gemaakt! ik baal er nu wel van dat ik SA op de ps2 heb anders had ik het mooi gedownload netzoals die vliegveld mod in de woestijn die was ook mooi gemaakt!

Dan koop je GTA San Andreas toch op de computer? Dat kost nog slechts 20 euro, de prijs is alweer een tijdje 10 euro gedaald. Dan kun je alle mods instaleren, dus ook deze.

Geplaatst:

Dan koop je GTA San Andreas toch op de computer? Dat kost nog slechts 20 euro, de prijs is alweer een tijdje 10 euro gedaald. Dan kun je alle mods instaleren, dus ook deze.

kweet niet want GTA IV komt er ook aan en die lijkt me ook wel cool :7

Geplaatst:

Das mooi.

Met wat simpel 'verplaats' werk en een simpelere indeling is het goed mogelijk. ;)

Goedlopende wegen? En ik gaf je nog een 2de optie. Netjes neerzetten.

Goed zoeken. Genoeg objects. :)

nee.

Jep.

Hij is bugged. Dat haal je niet weg door hem te verplaatsen. Ik adviseer je een heel ander object te gebruiken.

Doei!

Das mooi.

Met wat simpel 'verplaats' werk en een simpelere indeling is het goed mogelijk. ;)

Goedlopende wegen? En ik gaf je nog een 2de optie. Netjes neerzetten.

Goed zoeken. Genoeg objects. :)

nee.

Jep.

Hij is bugged. Dat haal je niet weg door hem te verplaatsen. Ik adviseer je een heel ander object te gebruiken.

Doei!

kraak hem dan niet af! het ziet er toch hartstikke goed uit? en als je dat vind download je het niet en laat zelf dan is wat zien als je het allemaal zo goed weet te zeggen

Is dat een uitdaging?

Edit: Woops, dubbelpost. Ik wilde bewerken maar klikte per ongeluk op reageren. :(

Bewerkt: door TheBlackDevil
Geplaatst:

nu baal ik er ook van dat ik hem op de ps2 heb :cry:

hij is echt te mooi, net als dat ander vliegveld van je :tu:

• 1 maand later...

Alleen 1 ding.

Wil je even in dat topic zeggen dat mensen hem niet moeten dowloaden

Want als je hem installeerd en je komt in de buurt van mount chiliad dan slaat gta vast

en dan doet gta het niet meer.

Dus ik haal de download link even weg.

Bewerkt: door js007
Alleen 1 ding.

Wil je even in dat topic zeggen dat mensen hem niet moeten dowloaden

Want als je hem installeerd en je komt in de buurt van mount chiliad dan slaat gta vast

en dan doet gta het niet meer.

Dus ik haal de download link even weg.

ik heb dat geschreven :puh:

Ik Kan weer posten,

Download deze mod niet!

Ik herhaal:

Download deze mod niet!

Als je te dicht in de buurt van Mount Chiliad komt Doet GTA SA Het niet meer.

Ik haal de download link weg. Ik heb een PB naar een Administrator gestuurd en hij haalt het weg.

Poeh, Opluchting.

Bewerkt: door Unmountable Tijmen

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...