diamania Geplaatst: 25 februari 2008 Rapport Geplaatst: 25 februari 2008 Denken jullie dat ik met mijn computer sa kan draaien? Check de bijlage, daarin staan wat gegevens over mijn computer. ;-) DxDiag.txt Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 25 februari 2008 Rapport Geplaatst: 25 februari 2008 (bewerkt) Ik Denk Het wel, Ik heb het met mijn computer vergeleken en we hebben ongeveer hetzelfde En Op deze PC Kan GTA Sa draaien. maar ik kan het ook fout hebben. W8 nog maar even tot iemand anders het zegt. Want ik heb er niet zo heel veel verstand van PS Dit hoort eigenlijk in het hardware problemen Forum. Flying DutchMan: Het Is Ook Op een andere manier te verkrijgen hoor Maar dat is illigaal Bewerkt: 25 februari 2008 door Unmountable Tijmen Reageren
diamania Geplaatst: 25 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 25 februari 2008 Ik heb alleen volgens mij geen dvd-speler ( of hoe je dat ook wilt noemen) en ik heb maar een 32 mb grafische kaart ipv 64 mb... Ik vrees daarom toch dat het me niet gaat lukken, ik heb namelijk ook al op canyourunit gekeken, maar ik dacht ik vraag het hier nog maar voor de zekerheid. Weet iemand hoe ik mijn computer kan upgraden? Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 25 februari 2008 Rapport Geplaatst: 25 februari 2008 Als je GTA San Andreas wilt spelen zul je minstens een 128 MB videokaart nodig hebben. Dan loopt het spel goed, zonder al te veel te haperen. Een DVD ROM speler is noodzakelijk, gezien het spel alleen op een DVD verkrijgbaar is. Zo´n oude computer updgraden heeft niet veel nut lijkt mij. Je zou er een 128 MB videokaart in kunnen zetten en er een DVD ROM speler voor kunnen aanschaffen. Maar het is nog maar de vraag of je oude PC dit aankan. Een grotere videokaart en een DVD ROM speler hebben bijvoorbeeld ook een grotere voeding nodig. Reageren
DJ-Vincento Geplaatst: 26 februari 2008 Rapport Geplaatst: 26 februari 2008 Heb 2 jaar lang SA probleemloos op het volgende systeem gedraaid: 1,4 GhZ Processor met 16x DVD-ROM, 256 MB Ram werkgeheugen. Grafische kaart met 32 MB geheugen. Volgens velen mensen zal dit onmogelijk zijn, maar hij draaide hem wel degelijk. En de fps was ook hoog genoeg. Waarschijnlijk zeten rockstar en andere games fabrikanten veel te hoge systeemeisen op hun games om zou de verkoop van nieuwe computers een zetje te geven. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.