Jump to content

Los Desperados

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik kom bij deze missie niet verder, omdat ik twee mensen moet recruteren wat mij niet lukt. Ik richt op ze en loop soms even bij ze weg om te proberen dat ze me volgen, maar ik kom er gewoon niet verder mee. Heeft iemand een idee hoe dat lukt?

Geplaatst:

Het is afhankelijk op welk systeem je het spel speelt. Bij de PC is de default knop er op richtne met bijvoorbeeld rechter muis en dan op G of H drukken. Bij de PS2 en XboX is het geloof ik naar boven of beneden drukken.

Geplaatst:

Je Gang Respect kun je verdienen door missies te voltooien, gang territoria overnemen of cops en andere vijandelijk gangmembers (Vagos, Ballas) uitschakelen. Op deze manier verdien je respect, aan het eind van het spel zal je Respect Level (zo goed als) vol zijn.

Geplaatst:
Waar vind je Gang Respect dan?

Door in-game 'Tab' in te houden zul je een klein kadertje op de plaats van de radar zien met de belangrijkste stats, zoals je vet en spieren. Helemaal bovenaan zal 'Respect' staan. Hoe voller deze balk is, hoe meer gangleden je kan recruteren. Op de console is naar je stats kijken L1, maar dit weet ik niet zeker. ;)

Geplaatst:
Heb je wel genoeg Gang Respect want als dat op 0 % staat het dat natuurlijk weinig nut.

Zo weinig nu ook weer niet. Als je 0% hebt kan je sowieso als 3 Grove Street Gang Members recruiten. Los Desperados is ook al bijna aan het eind van de storyline, en zoals Donwell ook al zegt; je krijgt bij een heleboel missies (vooral aan begin) respect, en ik geloof niet of dat aan het eind nog wel op 0% zal staan. Kijk zeker of je linksboven een melding krijgt in de trend van 'Gang health' (meende dat het vakje die naam had). Dat is een teken dat je een extra gangmember in je 'gang' hebt. Als dat niet zo is, kijk of je echt goed richt (dus dat er een pijltje om de character verschijnt). Als dat ook niet zo is klopt de control niet.

Geplaatst:
Heb je wel genoeg Gang Respect want als dat op 0 % staat het dat natuurlijk weinig nut.

Zo weinig nu ook weer niet. Als je 0% hebt kan je sowieso als 3 Grove Street Gang Members recruiten. Los Desperados is ook al bijna aan het eind van de storyline, en zoals Donwell ook al zegt; je krijgt bij een heleboel missies (vooral aan begin) respect, en ik geloof niet of dat aan het eind nog wel op 0% zal staan. Kijk zeker of je linksboven een melding krijgt in de trend van 'Gang health' (meende dat het vakje die naam had). Dat is een teken dat je een extra gangmember in je 'gang' hebt. Als dat niet zo is, kijk of je echt goed richt (dus dat er een pijltje om de character verschijnt). Als dat ook niet zo is klopt de control niet.

gang strengt ^_^

ontopic:

als je in de auto zit en ze springen er uit moet je even nieuwe members gaan halen,

dit heb ik ook gehad. ik heb gehoort dat dan je members bang zijn ofzo

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...