Jump to content

PS2 versie op PS3 savegame 100% gezocht

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik speel dus de PS2 versie via de PS3, en ben al een paar keer overnieuw begonnen maar uitspelen lukt me nooit, daarom vroeg ik me af of iemand de PS3 versie 100% savegame voor me heeft. Alvast bedankt.

(deze zelfde vraag geld trouwens ook voor San Andreas)

• 4 weken later...
Geplaatst:

Op de PS3 kun je heel gemakkelijk bestanden importeren en eraf halen door het XMB. Hij vraagt dus iemand met een 100% Savegame op de PS3 van VCS. Dit heeft dus niets met een PS2 te maken, alleen dat het spel een PS2 versie is. Indien je de PS2 versie gewoon op de PS2 speelt kun je deze bestanden niet uitwisselen met iemand die op een PS3 speelt. Bestanden die van de PS2 worden gehaald, zijn vaak gecomprimeerd door het gebruikte programma. Bijvoorbeeld een .MAX bestand als je ArMAX gebruikt. De PS3 leest .PSV bestanden, dus dat lukt niet.

Geplaatst:
Op de PS3 kun je heel gemakkelijk bestanden importeren en eraf halen door het XMB. Hij vraagt dus iemand met een 100% Savegame op de PS3 van VCS. Dit heeft dus niets met een PS2 te maken, alleen dat het spel een PS2 versie is. Indien je de PS2 versie gewoon op de PS2 speelt kun je deze bestanden niet uitwisselen met iemand die op een PS3 speelt. Bestanden die van de PS2 worden gehaald, zijn vaak gecomprimeerd door het gebruikte programma. Bijvoorbeeld een .MAX bestand als je ArMAX gebruikt. De PS3 leest .PSV bestanden, dus dat lukt niet.

ah zo

• 2 weken later...
Geplaatst:

je kunt ook voor 15 eurootjes een memory card importkabel kopen dit is een kabel met een meory card slot uiteinde dat je via usb aan je ps3 koppelt en dan steek je je memory card erin en komen je savefiles op je scherm en selecteer dan degene die je wilt importen op je ps3 en klaar is kees

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...