Aashaas Geplaatst: 25 februari 2008 Rapport Geplaatst: 25 februari 2008 (bewerkt) kan iemand me helpen met een unique stunt jump, het is die kort bij de vuilnisbelt, je hebt maar een hele korte aanloop en dan moet je zon trap op, naast die gayclub. Ik maak ook vaart met de analoog na voren te doen maar nog steeds is het heel tijd failed. het is sprong 16 op de map bij wikigta Bewerkt: 25 februari 2008 door Aashaas Reageren
JasonStatham Geplaatst: 25 februari 2008 Rapport Geplaatst: 25 februari 2008 (bewerkt) Om te beginnen raad ik je aan de PCJ-600 te nemen. Ga eerst terug tot aan het eind van de steegje en dan nog de overkant van de straat. Draai je om en de stunt kan beginnen. Ga nu met vol gas reichting de trap. Probeer vooral de linkerkant van de trap te raken. Als je het vaak probeert zal het moeten lukken. Filmpje Kaartje Bewerkt: 25 februari 2008 door GTA-fan2 Reageren
Aashaas Geplaatst: 25 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 25 februari 2008 het is gelukt, bedankt Reageren
Aashaas Geplaatst: 26 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 26 februari 2008 batterij was leeg, moet hem weer overnieuw maar nu lukt hij weer niet , beetje vaag kom soms nog verder dan op het filmpje maar weer steeds failed Reageren
JasonStatham Geplaatst: 26 februari 2008 Rapport Geplaatst: 26 februari 2008 batterij was leeg, moet hem weer overnieuw maar nu lukt hij weer niet , beetje vaag kom soms nog verder dan op het filmpje maar weer steeds failed Verder heb ik geen tips meer. Probeer het gewoon heel vaak. Vertrek van ietsjes dichterbijer bijvoorbeeld. Of ga net wanneer er iemand staat en rij hem over. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.