iamyourghost Geplaatst: 25 februari 2008 Rapport Geplaatst: 25 februari 2008 hallo alle mensen b ik heb een probleem en snap niet waarom ? ik start ps cs2 en wil dan /BV de brush tool of pencil tool gebreuken als ik daarna erop heb gedrukt komt er niks te voorschijn als ik WAT kras er mee op een leeg stukje .Ik wil graag deze probleem oplossen. om door te gaan . alvast bedankt iamyourghost ps. weet je waar de zogenaamde magic tool is. thanks Reageren
iamyourghost Geplaatst: 25 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 25 februari 2008 hallo alle mensen b ik heb een probleem en snap niet waarom ? ik start ps cs2 en wil dan /BV de brush tool of pencil tool gebreuken als ik daarna erop heb gedrukt komt er niks te voorschijn als ik WAT kras er mee op een leeg stukje .Ik wil graag deze probleem oplossen. om door te gaan . alvast bedankt iamyourghost ps. weet je waar de zogenaamde magic tool is. thanks ogggggggggg laat maar wat dom van mij hij werkt weer sorry ik deed het niet expres vergeef me alsjeblieft Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.