Twinsen Geplaatst: 25 februari 2008 Rapport Geplaatst: 25 februari 2008 Hoe is tie????? Ik heb deze warnings, kan iemand me helpen ze op te lossen? Thx Twinsen C:\Documents and Settings\yvonne\Bureaublad\lvdmod.pwn(279) : warning 235: public function lacks forward declaration (symbol "PlayerLeaveGang") C:\Documents and Settings\yvonne\Bureaublad\lvdmod.pwn(325) : warning 235: public function lacks forward declaration (symbol "getCheckpointType") C:\Documents and Settings\yvonne\Bureaublad\lvdmod.pwn(329) : warning 235: public function lacks forward declaration (symbol "isPlayerInArea") C:\Documents and Settings\yvonne\Bureaublad\lvdmod.pwn(340) : warning 235: public function lacks forward declaration (symbol "PayPlayerInArea") C:\Documents and Settings\yvonne\Bureaublad\lvdmod.pwn(358) : warning 235: public function lacks forward declaration (symbol "TimeUpdate") C:\Documents and Settings\yvonne\Bureaublad\lvdmod.pwn(366) : warning 235: public function lacks forward declaration (symbol "PirateShipScoreUpdate") C:\Documents and Settings\yvonne\Bureaublad\lvdmod.pwn(379) : warning 235: public function lacks forward declaration (symbol "GambleUpdate") C:\Documents and Settings\yvonne\Bureaublad\lvdmod.pwn(400) : warning 235: public function lacks forward declaration (symbol "checkpointUpdate") C:\Documents and Settings\yvonne\Bureaublad\lvdmod.pwn(425) : warning 235: public function lacks forward declaration (symbol "PropertyScoreUpdate") C:\Documents and Settings\yvonne\Bureaublad\lvdmod.pwn(466) : warning 235: public function lacks forward declaration (symbol "SavedUpdate") C:\Documents and Settings\yvonne\Bureaublad\lvdmod.pwn(1993) : warning 235: public function lacks forward declaration (symbol "SendPlayerFormattedText") C:\Documents and Settings\yvonne\Bureaublad\lvdmod.pwn(2000) : warning 235: public function lacks forward declaration (symbol "SendAllFormattedText") Pawn compiler 3.2.3664 Copyright © 1997-2006, ITB CompuPhase 12 Warnings. Reageren
.Timothy Geplaatst: 25 februari 2008 Rapport Geplaatst: 25 februari 2008 vraag over een lading warnings Bij iedere public die je maakt hoort een forward. Deze maak je door deze code te doen: forward publicnaam(publicvars); Eigenlijk gewoon forward + alles na 'public' + ; Succes Reageren
Twinsen Geplaatst: 26 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 26 februari 2008 (bewerkt) VWO-er Jij bent de beste Ik ga hem straks proberen (de warnings heb ik er nu uit gehaald.) tijd voor een kop Bewerkt: 27 februari 2008 door Twinsen Reageren
wijnkamp Geplaatst: 4 april 2008 Rapport Geplaatst: 4 april 2008 (bewerkt) hey zijn die warnings al verholpen ? zo ja zal je mij ook fftjes kunnen helpen alvast bedankt Bewerkt: 23 september 2012 door wijnkamp Reageren
Donwell Geplaatst: 5 april 2008 Rapport Geplaatst: 5 april 2008 (bewerkt) warning 201: redefinition of constant/macro (symbol "dcmd(%1,%2,%3)") Ik ken deze warning niet precies, maar volgens mij is er iets mis met dat stukje code met de procenten? warning 235: public function lacks forward declaration (symbol "GetDistanceBetweenPlayers") Net zoals de andere codes die ik heb weggelaten, moet je hier je public forwarden. Het is hierboven al uitgelegd door VWO-er, voor dit geval gebruik je dit: forward GetDistaceBetweeenPlayers(Variables); warning 209: function "TimeWorld" should return a value De functie 'TimeWorld' is een waarde nodig. Niets overgeslagen? Edit@hieronder: Kon je best eens gelijk in hebben.. Ik zat al even te twijfelen, die warning heb ik vrijwel nooit. Bewerkt: 5 april 2008 door Donwell Reageren
Jack-IV Geplaatst: 5 april 2008 Rapport Geplaatst: 5 april 2008 warning 209: function "TimeWorld" should return a value De functie 'TimeWorld' is een waarde nodig. Niets overgeslagen? Ik ben niet zeker, maar ik dacht dat als je zo'n warning krijgt, je 'return 1;' (of return 0 ) bent vergeten te plaatsen. Reageren
wijnkamp Geplaatst: 21 april 2008 Rapport Geplaatst: 21 april 2008 (bewerkt) Hoe is tie?????Ik heb deze warnings, kan iemand me helpen ze op te lossen? Thx Twinsen 12 Warnings. Bewerkt: 23 september 2012 door wijnkamp Reageren
Remcconen Geplaatst: 22 april 2008 Rapport Geplaatst: 22 april 2008 warning 201: redefinition of constant/macro (symbol "dcmd(%1,%2,%3)") Je mag nooit "%" in je script hebben staan! Reageren
Sandra Geplaatst: 22 april 2008 Rapport Geplaatst: 22 april 2008 warning 201: redefinition of constant/macro (symbol "dcmd(%1,%2,%3)") Je mag nooit "%" in je script hebben staan! want? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.