Jump to content

Render in signature zetten

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo,

Ik ben aan het Photoshoppen, maar van 1 ding begrijp ik iets niet.

Hoe krijg je je render goed in je signature? Ik heb dan een signature 450x150 en m'n render is een stuk groter. Dan weet ik het verder niet meer hoe je hem erin zet.

Alvast bedankt.

Geplaatst:
Doe ctrl + t. Dan krijg je een hok om je render heen. En daarmee kan je hem verkleinen.

Of Edit->Transform->Scale

Controll-t alles dus ook draaien en Edit->Transform->Scale alleen de grote,

Gr, drunken

Geplaatst:
Doe ctrl + t. Dan krijg je een hok om je render heen. En daarmee kan je hem verkleinen.

Alleen hiermee zul je hem niet goed krijgen, je kunt bij het verkleinen vaak ook nog 'Shift' even ingedrukt houden. Hierdoor zal de render niet opgepropt raken bij het verkleinen. ;)

Geplaatst:

Bij de meeste renders zit er geen achtergrond, heb je hem wel eerst opgeslagen en dan geopend in Photoshop, in plaats van het kopieren?

De achtergrond kun je overigens verwijderen met de Magic Wand Tool. Hiermee wordt één kleur geselecteerd. Is je achtergrond bijvoorbeeld groen, dan is de hele groene kleur meteen geselecteerd, tenzij de achtergrond in twee helften wordt opgesplitst door de render. Als de achtergrond is geselecteerd, druk je gewoon op Delete. ;)

Geplaatst:

Wat je nog zou kunnen proberen, is de render op te slaan als .png bestand en hem vervolgens weer te importeren. Dit schijnt ook nog wel eens te willen werken, maar of het in dit geval ook werkt weet ik niet zeker.

Overigens, welke render is het precies? Dan zal ik er ook eventjes naar kijken.

Geplaatst:

Ik denk dat het gewoon te maken heeft met de background layer die standaard verschijnt als je een render in een nieuw bestand kopieert. Het gaat dan om deze layer:

Hij staat op slot, dus duplicate hem en verwijder het origineel. Verwijder vervolgens ook de gekopieerde layer en je achtergrond zou transparant moeten zijn, mits je render natuurlijk geen achtergrond meer bevat.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...